Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 22:15Ah, Hasse, det var deltagarna som skulle vara söta, inte själva passet - det var ju lite skillnad, och kanske lite mindre nedlåtande... Fast det verkar ju uppgjort för dramatik på det där passet - den blonda spanar på dig, och du spanar på Sofia, som i si
Ah, Hasse, det var deltagarna som skulle vara söta, inte själva passet - det var ju lite skillnad, och kanske lite mindre nedlåtande... Fast det verkar ju uppgjort för dramatik på det där passet - den blonda spanar på dig, och du spanar på Sofia, som i si
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 22:17yeah right 😉
Helena jag vet att du bara behöver några dagar på dig för att bli perfekt (hv)
yeah right 😉
Helena jag vet att du bara behöver några dagar på dig för att bli perfekt (hv)
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 22:20Berit: jorå lite tränat blir det fast ibland tappar i alla fall jag fokus
Jag ska föreslå att Järfälla sätter upp ett singelpass.
Det vore nått (H:)
Berit: jorå lite tränat blir det fast ibland tappar i alla fall jag fokus
Jag ska föreslå att Järfälla sätter upp ett singelpass.
Det vore nått (H:)
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 22:23Men Hasse då;)
Men Hasse då;)
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 08:22Varken jag eller simkamraten var överdrivet pigga på att ta oss ur sängen och iväg till simhallen i morse, vi sa att vi kan ju eventuellt flytta upp det till i eftermiddag. 🙂 Får se hur det går. Annars har vi hela nästa vecka! Ska äntligen ta mig för och
Varken jag eller simkamraten var överdrivet pigga på att ta oss ur sängen och iväg till simhallen i morse, vi sa att vi kan ju eventuellt flytta upp det till i eftermiddag. 🙂 Får se hur det går. Annars har vi hela nästa vecka! Ska äntligen ta mig för och
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 22:18Tisdagssvammel: Jag är trött, men bara tre dagar kvar till helg:-)
Tisdagssvammel: Jag är trött, men bara tre dagar kvar till helg:-)
Quote from Jan Lundquist on 1 October 2008, 09:41Onsdagssvammel:
Det är onsdag idag. Onsdagar är kjoldagar. Jag och ett gäng tjejer införde för ett tag sedan kjoltvång på onsdagar. Idag är första gången jag bryter mot det. Varför? Jag har stora plåster, blåmärken och bulor på knäna efter fallet i måndag
Onsdagssvammel:
Det är onsdag idag. Onsdagar är kjoldagar. Jag och ett gäng tjejer införde för ett tag sedan kjoltvång på onsdagar. Idag är första gången jag bryter mot det. Varför? Jag har stora plåster, blåmärken och bulor på knäna efter fallet i måndag
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 09:52Den har jag bommat Stina, vad gjorde du för något?
Jag var ute i skogen i går kväll och hojjade, tyvärr kom både regn och mörker, så jag var definitivt i riskzonen för en rejäl vurpa! Gick ju bra trota allt.
Den har jag bommat Stina, vad gjorde du för något?
Jag var ute i skogen i går kväll och hojjade, tyvärr kom både regn och mörker, så jag var definitivt i riskzonen för en rejäl vurpa! Gick ju bra trota allt.
Quote from Jan Lundquist on 1 October 2008, 10:17Det var inte så farligt eg, jag snubblade på en sten eller något när jag sprang i måndags och landade på alla fyra. Givetvis var det längst bort men jag kunde springa hem med blod rinnande längs benen. Tur som var var det svart ute och tajtsen var också s
Det var inte så farligt eg, jag snubblade på en sten eller något när jag sprang i måndags och landade på alla fyra. Givetvis var det längst bort men jag kunde springa hem med blod rinnande längs benen. Tur som var var det svart ute och tajtsen var också s
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 10:27Va på en föreläsning med en av Sveriges mest välrenommeradé hjärtkirurger en gång. Han menade att plåster va helt overkill, det bästa som fanns var att ta vanlig tejp... Så där sparade du in en gubbe?
Va på en föreläsning med en av Sveriges mest välrenommeradé hjärtkirurger en gång. Han menade att plåster va helt overkill, det bästa som fanns var att ta vanlig tejp... Så där sparade du in en gubbe?