Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 16:54Tröskelpulsen är i princip samma jämt vid löpning. Kör man tröskelpass kan man alltså köra exakt samma pulser. När man sedan har trimmat in löphastigheten på bandet så man precis kommer upp i mjölksyragränsen sekunderna innan passet är klar kan man bara n
Tröskelpulsen är i princip samma jämt vid löpning. Kör man tröskelpass kan man alltså köra exakt samma pulser. När man sedan har trimmat in löphastigheten på bandet så man precis kommer upp i mjölksyragränsen sekunderna innan passet är klar kan man bara n
Quote from Funbeat user on 19 November 2011, 21:50Spinning är cykling
Löpband är löpning
Spinning är cykling
Löpband är löpning
Quote from Catharina Brattlin on 19 November 2011, 22:11För att smyga tillbaka till ursprungsfrågan så...
Jag har läste ETT bra tips här. Tror att det var Annicas råd, att träna upp vaderna.
Kollar man på hur kroppen ser ut i de regionerna så ser man ju tydligt att vadernas muskler hänger ihop med hälsenan.
För att smyga tillbaka till ursprungsfrågan så...
Jag har läste ETT bra tips här. Tror att det var Annicas råd, att träna upp vaderna.
Kollar man på hur kroppen ser ut i de regionerna så ser man ju tydligt att vadernas muskler hänger ihop med hälsenan.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 20:30Bra, tack för ett okej svar efter allt annat, jag får prova med detta.:-)
Bra, tack för ett okej svar efter allt annat, jag får prova med detta.:-)