Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 11:18Kan vara allergi och då är det inte farligt.
Annars är allmäntillståndet det som avgör. Känns det hyggligt, träna lugnt. Känns det som feber, nix pix.
Det finns mycket virus och bakterier som florerar i kroppen normalt. De är inga problem förräns man bl
Kan vara allergi och då är det inte farligt.
Annars är allmäntillståndet det som avgör. Känns det hyggligt, träna lugnt. Känns det som feber, nix pix.
Det finns mycket virus och bakterier som florerar i kroppen normalt. De är inga problem förräns man bl
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 19:06jag tränar aldrig pulshöjande träning vid halsont då risk finns för både påverkan på hjärtmuskeln och på klaffarna (vilket är svårare att råda bot på:/)...och det är inte att leka med...
jag tränar aldrig pulshöjande träning vid halsont då risk finns för både påverkan på hjärtmuskeln och på klaffarna (vilket är svårare att råda bot på:/)...och det är inte att leka med...
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 00:15där ser man... Jag brukar träna hur sjuk jag än är, om jag känner för att träna. Med feber i kroppen vill jag ju inte, eftersom att orken saknas då, men förkylning med halsont och annat brukar jag ignorera. (Men jag tränar ju inte stenhårda intervallpass
där ser man... Jag brukar träna hur sjuk jag än är, om jag känner för att träna. Med feber i kroppen vill jag ju inte, eftersom att orken saknas då, men förkylning med halsont och annat brukar jag ignorera. (Men jag tränar ju inte stenhårda intervallpass