Quote from Guest on 12 May 2009, 09:57Jag får alltid jätteont i huvudet när jag joggar. Vad kan det bero på och vad kan man göra åt det?
Jag får alltid jätteont i huvudet när jag joggar. Vad kan det bero på och vad kan man göra åt det?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 10:07Vätskebrist? Spänningshuvudvärk?
Vätskebrist? Spänningshuvudvärk?
Quote from Camilla Höög on 12 May 2009, 10:13Ja, testa att dricka lite mer under dagarna och se om det hjälper.
Annars poppade det upp en tokig bild i min hjärna om att hjärnan hoppar upp och ner i skallen och slår i kraniet....glöm det 😀
Ja, testa att dricka lite mer under dagarna och se om det hjälper.
Annars poppade det upp en tokig bild i min hjärna om att hjärnan hoppar upp och ner i skallen och slår i kraniet....glöm det 😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 10:26Ovana vid högre puls kanske?
Ovana vid högre puls kanske?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 10:43Håller du upp axlarna när du springer?
Håller du upp axlarna när du springer?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 11:29Det där med att dricka jämt o ständigt tror jag inte har annan effekt än att man måste kissa mycket (inkontinens bland yngre kvinnor lär ha ökat 30-falt sen bryggerinäringen lyckades lura i folk att gå runt med vattenflaskor dagarna i ända). För att det s
Det där med att dricka jämt o ständigt tror jag inte har annan effekt än att man måste kissa mycket (inkontinens bland yngre kvinnor lär ha ökat 30-falt sen bryggerinäringen lyckades lura i folk att gå runt med vattenflaskor dagarna i ända). För att det s
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 11:31Du gnisslar inte tänder på nätterna va?
Du gnisslar inte tänder på nätterna va?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 11:48Eftersom ts skriver att hon får "jätteont" så tror jag att man kan avfärda teorier kring spänningshuvudvärk och tandgnissling.
Det är mera troligt ansträngningsutlöst huvudvärk. Den debuterar akut och är väldigt intensiv. Orsaken är inte klarlagd men tro
Eftersom ts skriver att hon får "jätteont" så tror jag att man kan avfärda teorier kring spänningshuvudvärk och tandgnissling.
Det är mera troligt ansträngningsutlöst huvudvärk. Den debuterar akut och är väldigt intensiv. Orsaken är inte klarlagd men tro
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 14:49>Det är mera troligt ansträngningsutlöst huvudvärk. Den debuterar akut och är väldigt intensiv. Orsaken är inte klarlagd men troligen beror det på en hastig blodtryckshöjning. Det är samma typ av huvudvärk som vissa kan få i samband med orgasm.
Om huvudv
>Det är mera troligt ansträngningsutlöst huvudvärk. Den debuterar akut och är väldigt intensiv. Orsaken är inte klarlagd men troligen beror det på en hastig blodtryckshöjning. Det är samma typ av huvudvärk som vissa kan få i samband med orgasm.
Om huvudv
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 14:58Mer svårlöst Peter. Det har nog inte så mycket med blodtrycket att göra iallafall. Möjligen blir ditt aningens förhöjt efter att huvudvärken inträtt 😉
Mer svårlöst Peter. Det har nog inte så mycket med blodtrycket att göra iallafall. Möjligen blir ditt aningens förhöjt efter att huvudvärken inträtt 😉