Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 14:59😀 Peter!
Edit: Jag ångrar mig.
😀 Peter!
Edit: Jag ångrar mig.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:06Inte då...
BILD:http://4.bp.blogspot.com/_NMpvs_t08Js/R3UmiEfonBI/AAAAAAAAARw/KSh3kYzhLZ8/s400/Reason01.jpgPS. Sorry för trådkap
Inte då...
BILD:http://4.bp.blogspot.com/_NMpvs_t08Js/R3UmiEfonBI/AAAAAAAAARw/KSh3kYzhLZ8/s400/Reason01.jpg
PS. Sorry för trådkap
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 15:19Jasså Peter, var det ett trådkap? Jag trodde att du menade att du joggade före sexet med exet!
Jasså Peter, var det ett trådkap? Jag trodde att du menade att du joggade före sexet med exet!
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 20:28Jag håller inte helt med Anders Nilsson. Jag håller med att man inte behöver springa med vattenflaska dagarna i ända. Men på 80-talet råkade jag ut för riktigt huvudvärk vid träning ett flertal gånger. Det var så besvärande att jag gick till vårdcentralen
Jag håller inte helt med Anders Nilsson. Jag håller med att man inte behöver springa med vattenflaska dagarna i ända. Men på 80-talet råkade jag ut för riktigt huvudvärk vid träning ett flertal gånger. Det var så besvärande att jag gick till vårdcentralen
Quote from Catharina Brattlin on 12 May 2009, 20:59Kontinuerlig vattentillförsel utan tillsats av salt kan också orsaka kraftig huvudvärk. Man rubbar vätskebalansen å det grövsta, när man bara dricker vatten och svettas ut saltet.
Kontinuerlig vattentillförsel utan tillsats av salt kan också orsaka kraftig huvudvärk. Man rubbar vätskebalansen å det grövsta, när man bara dricker vatten och svettas ut saltet.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 21:01Japp, en påse djungelvrål också så är man i form igen 😀
Japp, en påse djungelvrål också så är man i form igen 😀
Quote from Catharina Brattlin on 12 May 2009, 21:09Djungelvrål! (H:)
Djungelvrål! (H:)
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 21:48Gå till husläkaren å ta ett blodprov så får du svar på rotvallen..?! Mitt grundtips är att du fuskat med näringsläran i gymnasiet din rackare..?! Omtenta på direkten...ont i skallen vid ansträngning ropar näringsbrist i mina öron i alla fall. Käka mera av
Gå till husläkaren å ta ett blodprov så får du svar på rotvallen..?! Mitt grundtips är att du fuskat med näringsläran i gymnasiet din rackare..?! Omtenta på direkten...ont i skallen vid ansträngning ropar näringsbrist i mina öron i alla fall. Käka mera av
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 21:52Jag tror på djungelvrålsmedicinen. Ska testa den som komplement till vingummi-kuren. Tack för tipset!
Jag tror på djungelvrålsmedicinen. Ska testa den som komplement till vingummi-kuren. Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 23:02Hmm, är nog bäst att ta en påse djungelvrål efter varje runda... För säkerhets skull. Man vill ju inte råka ut för huvudvärk.
Hmm, är nog bäst att ta en påse djungelvrål efter varje runda... För säkerhets skull. Man vill ju inte råka ut för huvudvärk.