Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOnt i huvudet
You need to log in to create posts and topics.

😀 Peter!

Edit: Jag ångrar mig.

Inte då...
BILD:http://4.bp.blogspot.com/_NMpvs_t08Js/R3UmiEfonBI/AAAAAAAAARw/KSh3kYzhLZ8/s400/Reason01.jpg

PS. Sorry för trådkap

Jasså Peter, var det ett trådkap? Jag trodde att du menade att du joggade före sexet med exet!

Jag håller inte helt med Anders Nilsson. Jag håller med att man inte behöver springa med vattenflaska dagarna i ända. Men på 80-talet råkade jag ut för riktigt huvudvärk vid träning ett flertal gånger. Det var så besvärande att jag gick till vårdcentralen

Kontinuerlig vattentillförsel utan tillsats av salt kan också orsaka kraftig huvudvärk. Man rubbar vätskebalansen å det grövsta, när man bara dricker vatten och svettas ut saltet.

Japp, en påse djungelvrål också så är man i form igen 😀

Djungelvrål! (H:)

Gå till husläkaren å ta ett blodprov så får du svar på rotvallen..?! Mitt grundtips är att du fuskat med näringsläran i gymnasiet din rackare..?! Omtenta på direkten...ont i skallen vid ansträngning ropar näringsbrist i mina öron i alla fall. Käka mera av

Jag tror på djungelvrålsmedicinen. Ska testa den som komplement till vingummi-kuren. Tack för tipset!

Hmm, är nog bäst att ta en påse djungelvrål efter varje runda... För säkerhets skull. Man vill ju inte råka ut för huvudvärk.