Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 23:32Haha, okej, då förstår jag!
Skönt att vara normal 😉16 kilo fett är ändå väldigt mycket, även om det behövs. Det är lätt att visualisera 16 smörpaket, och tänka att dessa ska smetas ut jämt över min kropp... Hua! Eller, vänta, smörja in sig själv med s
Haha, okej, då förstår jag!
Skönt att vara normal 😉
16 kilo fett är ändå väldigt mycket, även om det behövs. Det är lätt att visualisera 16 smörpaket, och tänka att dessa ska smetas ut jämt över min kropp... Hua! Eller, vänta, smörja in sig själv med s
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 00:00Jag kan få huvudvärk på grund av ett par saker vid löpning som jag lyckats identifiera. Varav nummer 3 är det vanligaste för mig även om det blivit bättre med mer träning.
1. Vätskebrist (no brainer)
2. Kaffe innan träningen (blivit mer och mer känslig
Jag kan få huvudvärk på grund av ett par saker vid löpning som jag lyckats identifiera. Varav nummer 3 är det vanligaste för mig även om det blivit bättre med mer träning.
1. Vätskebrist (no brainer)
2. Kaffe innan träningen (blivit mer och mer känslig
Quote from Bjarne Lewin on 14 May 2009, 09:53Nä Maja, jag känner min inte tjock. Jag är fullständigt nöjd med min vikt 🙂
@Johan: Jag kan också få problem med att synbilden liksom hoppar när jag springer och har upptäckt att det verkar komma de gånger jag har druckit för lite. Dricker jag då lite
Nä Maja, jag känner min inte tjock. Jag är fullständigt nöjd med min vikt 🙂
@Johan: Jag kan också få problem med att synbilden liksom hoppar när jag springer och har upptäckt att det verkar komma de gånger jag har druckit för lite. Dricker jag då lite
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:47Bra, för det är du inte!
Bra, för det ska du vara! 🙂
Bra, för det är du inte!
Bra, för det ska du vara! 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 14 May 2009, 10:52Men Maja! Vet du att alla de 16 kilona är fett??? En hel del av dem kan ju likaväl vara muslker 😉
Du tränar ju kampsport! Det ger en hel del muskler...
Men Maja! Vet du att alla de 16 kilona är fett??? En hel del av dem kan ju likaväl vara muslker 😉
Du tränar ju kampsport! Det ger en hel del muskler...
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 12:2716 kilo fett är 24% kroppsfett och det är väll inte helt galet i alla fall?
16 kilo fett är 24% kroppsfett och det är väll inte helt galet i alla fall?
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 19:00Det där med brillorna var ju lite intressant...jag har som policy att ta av mig bågarna så långt före start som jag bara kan. Det pga att någon sagt till mig i liftkön att efter ett tag så slappnar man av och typ accepterar att man ser lite sämre å suddig
Det där med brillorna var ju lite intressant...jag har som policy att ta av mig bågarna så långt före start som jag bara kan. Det pga att någon sagt till mig i liftkön att efter ett tag så slappnar man av och typ accepterar att man ser lite sämre å suddig
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:00Poängen är att det ÄR inte galet med 24 % (det var nån supersmart våg som kunde räkna ut det) men det KÄNNS äckelpäckel att tänka på det på det sättet, så där svart på vitt och uppdelat i muskler och fett.
Klart jag har mängder av muskler, jag slåss ju m
Poängen är att det ÄR inte galet med 24 % (det var nån supersmart våg som kunde räkna ut det) men det KÄNNS äckelpäckel att tänka på det på det sättet, så där svart på vitt och uppdelat i muskler och fett.
Klart jag har mängder av muskler, jag slåss ju m
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:15Mitt BMI ligger på 22.6 och om man är normalviktig ska de ligga mellan 19-25.
Mitt BMI ligger på 22.6 och om man är normalviktig ska de ligga mellan 19-25.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:17men jag tycker inte riktigt man kan lita på BMI. Det tar inte hänsyn till om man har lite mer/mindre muskler än "normalt"
men jag tycker inte riktigt man kan lita på BMI. Det tar inte hänsyn till om man har lite mer/mindre muskler än "normalt"