Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 23:03Varför nöja sej med bara djungelvrål?
www.lakritsroten.se
Varför nöja sej med bara djungelvrål?
http://www.lakritsroten.se
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 08:06Malin: det lär tydligen finnas vissa risker med ett stötvis intag av djungelvrål. Ett konstant och helst hög dos djungelvrål alternativt vingummi är säkrare.
Malin: det lär tydligen finnas vissa risker med ett stötvis intag av djungelvrål. Ett konstant och helst hög dos djungelvrål alternativt vingummi är säkrare.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 14:44Men oj. En lakritswebbutik *drool*
En konstant högt intag skall inte vara några problem för mig.
Bring it on bara!
Men oj. En lakritswebbutik *drool*
En konstant högt intag skall inte vara några problem för mig.
Bring it on bara!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 22:21Som svar till Kjell är jag normalviktig. Jag kan dock tänka mig att det kan bero på ansträngningen och att jag spänner mig eftersom jag inte är så van vid att jogga. Annars så får jag ganska lätt ont i huvudet så jag tror inte det är något allvarligt.
Som svar till Kjell är jag normalviktig. Jag kan dock tänka mig att det kan bero på ansträngningen och att jag spänner mig eftersom jag inte är så van vid att jogga. Annars så får jag ganska lätt ont i huvudet så jag tror inte det är något allvarligt.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 22:34När jag som total löparnovis satte ut första gången på 18 år laddade jag med två rejäla glas vatten innan, sedan kissade jag och satte iväg. Tempot var rätt lågt, jag joggade 60s gåvila 60s och repeterade detta under ca 20 minuter.
Efter 10 minuter hade
När jag som total löparnovis satte ut första gången på 18 år laddade jag med två rejäla glas vatten innan, sedan kissade jag och satte iväg. Tempot var rätt lågt, jag joggade 60s gåvila 60s och repeterade detta under ca 20 minuter.
Efter 10 minuter hade
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 22:34Förlåt mig Märta...jag menar inget illa alls,,,,vikt å längd please.??!
170 cm å 67 kilo...???????
Kör själv en BMI tycker jag å kolla hur du ligger till..?! Kanske skulle du behöva plocka bort några kilon....eller?????;);)
Förlåt mig Märta...jag menar inget illa alls,,,,vikt å längd please.??!
170 cm å 67 kilo...???????
Kör själv en BMI tycker jag å kolla hur du ligger till..?! Kanske skulle du behöva plocka bort några kilon....eller?????;);)
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 23:15Skulle 170cm och 67 kilo vara ett problem, menar du? 🙁 Det är ju nästan exakt mina siffror! (#)
Skulle 170cm och 67 kilo vara ett problem, menar du? 🙁 Det är ju nästan exakt mina siffror! (#)
Quote from Bjarne Lewin on 13 May 2009, 23:24Och jag som väger 66 och bara är 163 cm... Vilken fetknopp 😉
Nä det menar inte jag i alla fall (H)
Och jag som väger 66 och bara är 163 cm... Vilken fetknopp 😉
Nä det menar inte jag i alla fall (H)
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 23:27Näääää....Tvärt om Maja..?! De var dom enda "normala" siffrorna som jag kunde å de ville jag kolla upp om dom nu var i närheten av vad damen i fråga hade som sina egna kanske smått hemliga noteringar....Vet ju nada om den här problematiken förutom det psy
Näääää....Tvärt om Maja..?! De var dom enda "normala" siffrorna som jag kunde å de ville jag kolla upp om dom nu var i närheten av vad damen i fråga hade som sina egna kanske smått hemliga noteringar....Vet ju nada om den här problematiken förutom det psy
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 23:30Evely, det är bara muskler. Upprepa: det är bara muskler...
Själv släpade jag runt på 16 kilo fett i slutet av sommaren, och jag tror tyvärr att den siffran har ökat snarare än minskat.
16 kilo, det är ju hur mkt som helst!!! Eeeww...Som tur är är det
Evely, det är bara muskler. Upprepa: det är bara muskler...
Själv släpade jag runt på 16 kilo fett i slutet av sommaren, och jag tror tyvärr att den siffran har ökat snarare än minskat.
16 kilo, det är ju hur mkt som helst!!! Eeeww...
Som tur är är det