Quote from Anders Wallerstedt on 24 October 2007, 09:33Hmm :@, springa på hälen är stolleprov, och direkt felaktigt. Den expediten borde byta avdelning.
Hmm :@, springa på hälen är stolleprov, och direkt felaktigt. Den expediten borde byta avdelning.
Quote from Anders Wallerstedt on 24 October 2007, 09:43..:: Löpteknik, normaltempo ::..
Pendla ordentligt med armarna i färdriktningen -> man vrider höften mer och knäet lyfts automatiskt.
Knäet skall lyftas, men foten ska landa precis under en när man springer.
Foten skall peka i färdriktningen, hela tiden.
..:: Löpteknik, normaltempo ::..
Pendla ordentligt med armarna i färdriktningen -> man vrider höften mer och knäet lyfts automatiskt.
Knäet skall lyftas, men foten ska landa precis under en när man springer.
Foten skall peka i färdriktningen, hela tiden.
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 18:00Jahapp, då var det höger knä i stället. Fast på insidan, och inte alls lika ont som sist.
Ni som kan muskler och kroppen och sånt - finns det nån stretch eller övning eller nåt man kan göra?
Jahapp, då var det höger knä i stället. Fast på insidan, och inte alls lika ont som sist.
Ni som kan muskler och kroppen och sånt - finns det nån stretch eller övning eller nåt man kan göra?
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 18:03det kan vara hur många saker som helst.
hur var när? till att börja med
det kan vara hur många saker som helst.
hur var när? till att börja med
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 18:12Dagen efter löpning i tisdags kändes det ansträngt på gränsen till ont, på insidan av högra knät, ganska högt upp, på undersidan av knät. Sedan försvann det. I går cyklade jag, och i dag kändes det på samma sätt när jag steg upp. Det känns mest när jag ha
Dagen efter löpning i tisdags kändes det ansträngt på gränsen till ont, på insidan av högra knät, ganska högt upp, på undersidan av knät. Sedan försvann det. I går cyklade jag, och i dag kändes det på samma sätt när jag steg upp. Det känns mest när jag ha
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 18:14ja nånting lirar inte riktigt.
låter som om nånting förlorat styrka.
haft ont i ryggen?
ja nånting lirar inte riktigt.
låter som om nånting förlorat styrka.
haft ont i ryggen?
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 18:19Nej, jag har aldrig haft ryggproblem vad jag kan minnas.
Nej, jag har aldrig haft ryggproblem vad jag kan minnas.
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 18:20gå och få det undersökt innan det blir värre
gå och få det undersökt innan det blir värre
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 18:29Ja det är väl det vettiga att göra.
Ja det är väl det vettiga att göra.
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 19:03Jessica
Dina synpunkter på skovalet (oxå!) är intressanta. Du menar att skor med mindre dämpning på kort sikt förmodligen ger en del ont men på sikt bygger muskulatur som förebygger skador om jag förstår Dig rätt.
Har det någon betydelse vilken ålder Du
Jessica
Dina synpunkter på skovalet (oxå!) är intressanta. Du menar att skor med mindre dämpning på kort sikt förmodligen ger en del ont men på sikt bygger muskulatur som förebygger skador om jag förstår Dig rätt.
Har det någon betydelse vilken ålder Du