Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 13:16helt solklart
och det låter som en jättebra övning om man har perfekt bålstabilitet.
har maninte det luktar det diskbråck lång väg
helt solklart
och det låter som en jättebra övning om man har perfekt bålstabilitet.
har maninte det luktar det diskbråck lång väg
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 15:56Den där e ju skitjobbig för magmusklerna ju! 😉
Har bra dämpnnig i mina skor, annars får jag skitont i fötterna o benen när jag är ute o springer. 🙂
Den där e ju skitjobbig för magmusklerna ju! 😉
Har bra dämpnnig i mina skor, annars får jag skitont i fötterna o benen när jag är ute o springer. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 16:00det går över ganska fort. heldre trött i fötterna än stressfrakturer och annat krafs som kommer av instabilt rörelsecentra
det går över ganska fort. heldre trött i fötterna än stressfrakturer och annat krafs som kommer av instabilt rörelsecentra
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 16:01OK, men nu har jag de skor jag har, har inte råd att köpa nya m mindre dämpning ;). så jag får leta upp ngr övningar för bålstabiliteten istället och köra dem. 🙂
OK, men nu har jag de skor jag har, har inte råd att köpa nya m mindre dämpning ;). så jag får leta upp ngr övningar för bålstabiliteten istället och köra dem. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 16:41>springer du i skor uten en massa dämpning så tränar du stabiliserande magmusklerna i varje gång du sätter ner foten.
Amenvafan nu var det ju så att jag precis tjöfte väldämpade skor för vara lite snäll mot mina fötter. Hur går det med bålstabiliteten nu
>springer du i skor uten en massa dämpning så tränar du stabiliserande magmusklerna i varje gång du sätter ner foten.
Amenvafan nu var det ju så att jag precis tjöfte väldämpade skor för vara lite snäll mot mina fötter. Hur går det med bålstabiliteten nu
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 16:43ja du peter. hur blir det nu. köp sockeplast och spring i dem på sommaren
ja du peter. hur blir det nu. köp sockeplast och spring i dem på sommaren
Quote from Urban Nilsson on 23 October 2007, 16:56Man kan t ex värma ned genom att springa barfota på en fotbollsplan. Går fortare nu på hösten.
Man kan t ex värma ned genom att springa barfota på en fotbollsplan. Går fortare nu på hösten.
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 20:12Att springa barfota på somamren längs stranden borde väl vara bra eller????
Att springa barfota på somamren längs stranden borde väl vara bra eller????
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 20:15nej sanden är för mjuk. att springa i skor med dämpning är som att springa i sand. stigar och ängar är det vi är bygda för. korksulor på asfalt tror jag på. ska köpa sådana när jag läkt ihop efter asics fíaskot
nej sanden är för mjuk. att springa i skor med dämpning är som att springa i sand. stigar och ängar är det vi är bygda för. korksulor på asfalt tror jag på. ska köpa sådana när jag läkt ihop efter asics fíaskot
Quote from ellen olsson on 23 October 2007, 20:21> nej sanden är för mjuk.
Nja, det beror på var man springer. Vid vattenbrynet kan man hitta rätt hårdpackad sand. Längre upp ger det bra löpstyrketräning. 🙂
> nej sanden är för mjuk.
Nja, det beror på var man springer. Vid vattenbrynet kan man hitta rätt hårdpackad sand. Längre upp ger det bra löpstyrketräning. 🙂