Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 22:51Nä men precis, det var det jag tänkte med, de har nog bara gjort snittet vid knäet.
Nä men precis, det var det jag tänkte med, de har nog bara gjort snittet vid knäet.
Quote from Anders Wallerstedt on 23 October 2007, 09:20"att ligga så där inte särskilt bra om man har ont i ryggen", kanske inte, men när jag hade ont i ryggen, för ganska många år sedan, så använde jag den tekniken för att _vila_ ryggen lite, och det fungerade utmärkt för mig och det kändes mycket bättre eft
"att ligga så där inte särskilt bra om man har ont i ryggen", kanske inte, men när jag hade ont i ryggen, för ganska många år sedan, så använde jag den tekniken för att _vila_ ryggen lite, och det fungerade utmärkt för mig och det kändes mycket bättre eft
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 09:38man behandlar kroniska bursiter med kortison därför att de helt enkelt inte läker.
man behandlar kroniska bursiter med kortison därför att de helt enkelt inte läker.
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 10:20Ok Jessica, jag ger mig! 😉 Ska definitivt lägga till plankan till mina övningar och fortsätta m mina situps för min mages skull (omfånget alltså;)).
Har itne ens vågat öppna den där länken m äckliga-knä-videon, det räcker gott m beskrivningarna av den.
Ok Jessica, jag ger mig! 😉 Ska definitivt lägga till plankan till mina övningar och fortsätta m mina situps för min mages skull (omfånget alltså;)).
Har itne ens vågat öppna den där länken m äckliga-knä-videon, det räcker gott m beskrivningarna av den.
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 12:09okej, bra att du gör plankan. situps gör inget för midjemåttet.
okej, bra att du gör plankan. situps gör inget för midjemåttet.
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 12:14Jaha, vad ska jag då göra för att få ner det? 😉
Jaha, vad ska jag då göra för att få ner det? 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 12:20springer du i skor uten en massa dämpning så tränar du stabiliserande magmusklerna i varje gång du sätter ner foten.
springer du i skor uten en massa dämpning så tränar du stabiliserande magmusklerna i varje gång du sätter ner foten.
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 13:07Jessica: Vad anser du om "båten" som mitt-träning?
Jessica: Vad anser du om "båten" som mitt-träning?
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 13:09har ingen aning om vad båten är 😀
har ingen aning om vad båten är 😀
Quote from Funbeat user on 23 October 2007, 13:14Ajdå, jag som är så himla dålig på att beskriva kroppen i olika ställningar (#)
Sitt långt bak på baken, luta dig bakåt samtidigt som du lyfter benen (böjda ben). Du sitter alltså bakåtlutad och håller balansen med bara baken i backen. Ju längre bak du l
Ajdå, jag som är så himla dålig på att beskriva kroppen i olika ställningar (#)
Sitt långt bak på baken, luta dig bakåt samtidigt som du lyfter benen (böjda ben). Du sitter alltså bakåtlutad och håller balansen med bara baken i backen. Ju längre bak du l