Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 21:43varför sätter de inte en kortison spruta och lär dig ett nytt rörelsemönster?
varför sätter de inte en kortison spruta och lär dig ett nytt rörelsemönster?
Quote from Bjarne Lewin on 22 October 2007, 21:57Gladare hm, jo gladare än när jag hade som ondast.
Det finns perioder av mycket stor glädje, perioder med stor glädje osv , men hur det pendlar är inte så enkelt att man bara kan se på en skada och bedöma därifrån.
Jag ska hitta vad som är det goda med
Gladare hm, jo gladare än när jag hade som ondast.
Det finns perioder av mycket stor glädje, perioder med stor glädje osv , men hur det pendlar är inte så enkelt att man bara kan se på en skada och bedöma därifrån.
Jag ska hitta vad som är det goda med
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 22:01OK, bara för att krydda den här knä-diskussionen lite har jag letat upp följande smaskiga klipp.
OBS! Titta INTE om du är vemmelmagad eller nyss har druckit mjölk eller om du tänker låta en läkare titta på ditt knä närmaste tiden eller tusen andra orsaker
OK, bara för att krydda den här knä-diskussionen lite har jag letat upp följande smaskiga klipp.
OBS! Titta INTE om du är vemmelmagad eller nyss har druckit mjölk eller om du tänker låta en läkare titta på ditt knä närmaste tiden eller tusen andra orsaker
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 22:05Det där är vad jag vill kalla pus ! Helt sjukt mycket, så där mycket har jag inte sett sedan senast jag var på ATG-kliniken med hästen.......
Det där är vad jag vill kalla pus ! Helt sjukt mycket, så där mycket har jag inte sett sedan senast jag var på ATG-kliniken med hästen.......
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 22:07å farligt va det inte. lindstöms på längden tudelade näsben va värre
men man blir lite nyfiken på vad han hade för skada. kan verkligen allt det där varet få plats i knäleden?
å farligt va det inte. lindstöms på längden tudelade näsben va värre
men man blir lite nyfiken på vad han hade för skada. kan verkligen allt det där varet få plats i knäleden?
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 22:08Är det så man får fram mjölk, konstigt att det har så lågt literpris....
Är det så man får fram mjölk, konstigt att det har så lågt literpris....
Quote from Bjarne Lewin on 22 October 2007, 22:31🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 22:36jisses.. han måste haft nått längs hela benet som de höll på och drog även upp på låret.. läskigt..
ja som hade tänkt äta lite kesella.. =/
nee.. de e för gott för att låta bli.. =P
jisses.. han måste haft nått längs hela benet som de höll på och drog även upp på låret.. läskigt..
ja som hade tänkt äta lite kesella.. =/
nee.. de e för gott för att låta bli.. =P
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 22:42Jag tyckte det såg ut som en subcutan abscess på låret mer än att de tömde knäleden - låret krympte ju allteftersom puset kom ut och det såg ju ut som om de tryckte på låret för att tömma den ?! Benet ser ju i övrigt nekrotiskt ut, ingen fot har den stack
Jag tyckte det såg ut som en subcutan abscess på låret mer än att de tömde knäleden - låret krympte ju allteftersom puset kom ut och det såg ju ut som om de tryckte på låret för att tömma den ?! Benet ser ju i övrigt nekrotiskt ut, ingen fot har den stack
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 22:44jag har kollat ett par gånger och det kommer inte från leden i alla fall. patella syns ju inte först
jag har kollat ett par gånger och det kommer inte från leden i alla fall. patella syns ju inte först