Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 16:47du ser 😀
inget ont som inte har något gott med sig
du ser 😀
inget ont som inte har något gott med sig
Quote from Bjarne Lewin on 22 October 2007, 16:51Det har jag sagt länge om min skada! Att den borde föra ngt gott med sig... jag förstår bara inte vad. Kanske var det faktumet att jag blev så irriterad över att jag inte fick springa som gjorde mig till löpare så fort skadan läkts... Eller balansbollen..
Det har jag sagt länge om min skada! Att den borde föra ngt gott med sig... jag förstår bara inte vad. Kanske var det faktumet att jag blev så irriterad över att jag inte fick springa som gjorde mig till löpare så fort skadan läkts... Eller balansbollen..
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 16:56det har ju löst sig i alla fall 😀
är du inte gladare nu än före?
det har ju löst sig i alla fall 😀
är du inte gladare nu än före?
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 17:17Daniel: Jag har inte enbart kört cykelträning utan även "Core"träning och annan styrke&smidighetsträning som skadeförebyggande.
Det fodras lite float i spurtklossarna, men om du har ordning på tramptekniken så får du knästabiliteten.Jessica har många go
Daniel: Jag har inte enbart kört cykelträning utan även "Core"träning och annan styrke&smidighetsträning som skadeförebyggande.
Det fodras lite float i spurtklossarna, men om du har ordning på tramptekniken så får du knästabiliteten.
Jessica har många go
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 19:48Tänk, jag trodde aldrig att min tråd skulle ta sådan skruv.. men när Funbeat-gänget väl kommer igång så (H)
Det har inte blivit någon mer löpning på sistonde eftersom jag varit för fascinerad av min cykel (H:) Men det är ju en intressant tråd ändå.
Bra
Tänk, jag trodde aldrig att min tråd skulle ta sådan skruv.. men när Funbeat-gänget väl kommer igång så (H)
Det har inte blivit någon mer löpning på sistonde eftersom jag varit för fascinerad av min cykel (H:) Men det är ju en intressant tråd ändå.
Bra
Quote from Anders Wallerstedt on 22 October 2007, 20:15Balansboll, Core-träning, gapskratta, cykel, älgakliv... finns många saker som ni nämner som bra träning, även sex ger bra bålträning (H), skämt å sido...
Vila, för ryggen är viktigt mellan passen.. Ligg på golvet och lägg upp benen på en stol, fem minut
Balansboll, Core-träning, gapskratta, cykel, älgakliv... finns många saker som ni nämner som bra träning, även sex ger bra bålträning (H), skämt å sido...
Vila, för ryggen är viktigt mellan passen.. Ligg på golvet och lägg upp benen på en stol, fem minut
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 20:18Ja, där kom en övning som jag klarar av 😉
Ja, där kom en övning som jag klarar av 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 20:43Ja Mia dom dära älgakliven är bra o lätta 😉
Ja Mia dom dära älgakliven är bra o lätta 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 20:47att ligga så öär inte särskilt bra om manhar ont i ryggen. har man det inte funkar det.
om man har ont så är chansen stor att man har en glidande/buktande (jag tror på glidande, men om detta tvistar de lärde) disk någonstans i ländryggen. disken åker bakå
att ligga så öär inte särskilt bra om manhar ont i ryggen. har man det inte funkar det.
om man har ont så är chansen stor att man har en glidande/buktande (jag tror på glidande, men om detta tvistar de lärde) disk någonstans i ländryggen. disken åker bakå
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 21:42Tja! Jag är en typ som har kronisk slemsäcksinflamation! För mig låter det lite som om Hans W fått en släng av detta! 🙁
Inget faligt om man inte får det i återkommande perioder bara.
Inget kul och har man det som en annan och haft den stora (o)turen (
Tja! Jag är en typ som har kronisk slemsäcksinflamation! För mig låter det lite som om Hans W fått en släng av detta! 🙁
Inget faligt om man inte får det i återkommande perioder bara.
Inget kul och har man det som en annan och haft den stora (o)turen (