Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 17:55Det kommer att bli bra. Har jag blivit bra med mitt skeva och wobblande bäcken så kan du. Tänk bara på att gå med små steg när du promenerar för med för stora steg roterar bäckenet mer än när du t.ex. joggar.
Fick du inga stabiliserande övningar för bäc
Det kommer att bli bra. Har jag blivit bra med mitt skeva och wobblande bäcken så kan du. Tänk bara på att gå med små steg när du promenerar för med för stora steg roterar bäckenet mer än när du t.ex. joggar.
Fick du inga stabiliserande övningar för bäc
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 17:56Var satt den svullna disken? Länd- eller korsrygg, eller någon annan stans?
Var satt den svullna disken? Länd- eller korsrygg, eller någon annan stans?
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 13:19Jag har fått lite övningar. Men nu den första veckan handlar det mest om att mjuka lite och få upp rörligheten.
Den svullna disken är i ländryggen men jag vet inte exakt vid vilken kota. Vet du om en svullen disk riskerar att bli bråck?
Jag har fått lite övningar. Men nu den första veckan handlar det mest om att mjuka lite och få upp rörligheten.
Den svullna disken är i ländryggen men jag vet inte exakt vid vilken kota. Vet du om en svullen disk riskerar att bli bråck?