Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 19:03Jag hade en period problem med ont på insidan av knät. Det visade sig vid besök hos kiropraktorn att det inte var något fel på knät egentligen - eller det var inte det primära problemet. Jag hade låsningar i bäckenet som gjorde att det drog snett och då b
Jag hade en period problem med ont på insidan av knät. Det visade sig vid besök hos kiropraktorn att det inte var något fel på knät egentligen - eller det var inte det primära problemet. Jag hade låsningar i bäckenet som gjorde att det drog snett och då b
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 19:04LadyG. Tackar för ditt svar, inte alls vad jag ville höra, men dock ;). Hmm... får se om de känns bättre om ett tag... hoppade långpasset idag för detta. Tack för din input iaf!
LadyG. Tackar för ditt svar, inte alls vad jag ville höra, men dock ;). Hmm... får se om de känns bättre om ett tag... hoppade långpasset idag för detta. Tack för din input iaf!
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 19:22Malin, om det är meniskskada betvivlar jag att det kommer att läka ut av sig själv. Den enda behandlingsmetid f n är operation, då man plockar bort de skadade bitarna eller försöker sy ihop sprickan om den inte är för stor. Det är ganska lång rehab på det
Malin, om det är meniskskada betvivlar jag att det kommer att läka ut av sig själv. Den enda behandlingsmetid f n är operation, då man plockar bort de skadade bitarna eller försöker sy ihop sprickan om den inte är för stor. Det är ganska lång rehab på det
Quote from Urban Nilsson on 8 February 2009, 20:21Lady: Jag gick till Naprapater, kiropraktorer och sjukgymnaster. Nu kan jag själv, har jag upptäckt. Varför ska jag då betala andra?
Lady: Jag gick till Naprapater, kiropraktorer och sjukgymnaster. Nu kan jag själv, har jag upptäckt. Varför ska jag då betala andra?
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 20:42De är oftast effektivare än man själv är (och dyrare, och det är kanske det som är problemet) men är du nöjd är det jättebra 🙂
Assisterad stretch (PNF) upplever i alla fall jag som betydligt mer effektiv än den man utför själv.
De är oftast effektivare än man själv är (och dyrare, och det är kanske det som är problemet) men är du nöjd är det jättebra 🙂
Assisterad stretch (PNF) upplever i alla fall jag som betydligt mer effektiv än den man utför själv.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 21:24Daniel - kan du operera bort min pajjade menisk ;)... vad tar du? ;)...
Lady G. - sant... jag borde kolla upp detta här. Om de inte blir bättre på några dagar.... sann optemist 🙂
De "sjuka" e att jag inte har ont när jag springer o e varm. Alltid i bö
Daniel - kan du operera bort min pajjade menisk ;)... vad tar du? ;)...
Lady G. - sant... jag borde kolla upp detta här. Om de inte blir bättre på några dagar.... sann optemist 🙂
De "sjuka" e att jag inte har ont när jag springer o e varm. Alltid i bö
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 21:25Malin, var på insidan är det? På framsidan/insidan, mitt i leden, eller på baksidan/insidan där senan från lårets baksida fäster?
Malin, var på insidan är det? På framsidan/insidan, mitt i leden, eller på baksidan/insidan där senan från lårets baksida fäster?
Quote from Urban Nilsson on 8 February 2009, 21:33🙂 Malin, just dig i det fallet kan jag nog inte hjälpa.
🙂 Malin, just dig i det fallet kan jag nog inte hjälpa.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 22:05Jag jobbar på Posten då och då, ibland kan jag få lite ont i knäet efter många dagar av trappspring. Vet inte om det har något med varandra att göra dock, kan inte minnas att det är specifikt det högra knäet som krånglar...
Har som sagt känningar i börj
Jag jobbar på Posten då och då, ibland kan jag få lite ont i knäet efter många dagar av trappspring. Vet inte om det har något med varandra att göra dock, kan inte minnas att det är specifikt det högra knäet som krånglar...
Har som sagt känningar i börj
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 22:13Malin W - jag tror de var dig han menade 😉
Sorry om jag stal din tråd...:S
Tror att bäst är att gå o kolla med en läkare/naprapat el liknande ang detta. Speciellt om det gått ett tag o de inte blivit bättre...Generellt sätt så tror jag det är mkt bra
Malin W - jag tror de var dig han menade 😉
Sorry om jag stal din tråd...:S
Tror att bäst är att gå o kolla med en läkare/naprapat el liknande ang detta. Speciellt om det gått ett tag o de inte blivit bättre...
Generellt sätt så tror jag det är mkt bra