Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 17:27Excentriska tåhäv skulle kunna vara en lösning. Om det nu är Flexor Hallucis Longus dvs. Men är det en bristning är inte tåhäv den bästa lösningen, men om det är en tendinos, dvs verifierad degenerativ förändring, är tåhäv bra. Barfota.
Excentriska tåhäv skulle kunna vara en lösning. Om det nu är Flexor Hallucis Longus dvs. Men är det en bristning är inte tåhäv den bästa lösningen, men om det är en tendinos, dvs verifierad degenerativ förändring, är tåhäv bra. Barfota.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:10Stort tack Jonas. Googlade på tendinos och läste mycket intressanta saker som jag ska ta till mig. Dina råd verkar stämma bra. Tack som sagt! 🙂 (t+)
Stort tack Jonas. Googlade på tendinos och läste mycket intressanta saker som jag ska ta till mig. Dina råd verkar stämma bra. Tack som sagt! 🙂 (t+)
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 21:23Skönt att höra att jag inte är ensam. Fast det bästa hade ju varit att slippa. Kan stämma bra med era svar. Jag har som sagt förslitningar i stortålederna.
Har också sen jag började fokusera på muskler och senor börjat massera foten. Ganska hårdhänt ovanp
Skönt att höra att jag inte är ensam. Fast det bästa hade ju varit att slippa. Kan stämma bra med era svar. Jag har som sagt förslitningar i stortålederna.
Har också sen jag började fokusera på muskler och senor börjat massera foten. Ganska hårdhänt ovanp