Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 14:25Ja Kjelle!
Tror också att många motionärer inte skulle drömma om ett lopp m.m. Bara tanken på att inordna sig efter någon annans tid & plats? Det är en av de största grejjerna för mig, att jag bestämmer när & hur och ingen annan. Regn eller snöstorm hind
Ja Kjelle!
Tror också att många motionärer inte skulle drömma om ett lopp m.m. Bara tanken på att inordna sig efter någon annans tid & plats? Det är en av de största grejjerna för mig, att jag bestämmer när & hur och ingen annan. Regn eller snöstorm hind
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 14:53Välkommen Mats! Satsar också på GV 2011.
Välkommen Mats! Satsar också på GV 2011.
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 18:07För att svara på en av de inledande frågorna i tråden kan jag berätta om varför jag började springa förra sommaren.
För ca tre år sedan började jag plötsligt få väldigt ont i vrister, vadmuskler och benhinnor. För att göra en lång historia kort hamnade j
För att svara på en av de inledande frågorna i tråden kan jag berätta om varför jag började springa förra sommaren.
För ca tre år sedan började jag plötsligt få väldigt ont i vrister, vadmuskler och benhinnor. För att göra en lång historia kort hamnade j