Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Gott så Jackie!

F ö så trodde jag i min enfald att om man på ett internetforum skriver text med VERSALER så skriker man. Men vad vet jag. 🙂

Personligen så använder jag oftare versaler för att markera nåt. Antingen enstaka ord i en mening eller en mening i ett längre stycke. Skriver jag däremot långt med versaler så skriker jag,,,,men det har jag nog aldrig gjort (skrikit med versaler alltså,

Hahah, Sylvia: Det var snarare att betona att det var någon som gick tillbaka till sin sjukgymnast och var mycket gå-på:ig om något som denne läst på ett internetforum. Det var enbart av förtydligande och inget annat 🙂

Moa, återstår att se hur det går och vad som händer. Skulle vara skönt att kunna springa till våren iaf.

Ja, det är väl som med allt annat. Själv anser jag det som skrik. Kanske är för att jag använder capslock i spel när jag blir arg 😉

🙂

Tycker det är kul med alla starka viljor.. nånstans är det säkert den viljan som driver er även i motionsspåret. 🙂

Eller varför inte i ett gemensamt lopp kanske....snacka om vilka nya pers det skulle bli...?!

Ja! Kan vi vänta tills jag sprungit in mina inlägg!? Så ska jag varva er.. ehhm.. Hehe.. nja..

Ja, Kjelle, träfras vi på Skövde 6 timmarslopp 10 mars? 🙂

Tack för utmanningen, 6 timmars i Skövde hade varit kul då det VAR ett av de loppen som jag skulle vilja ha genomfört.
Men ortopeden var mycket klar på den punkten, att ägna sig åt att löpa långt (>5km) är mycket olämpligt då man opererat sina bägge knän