Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Är detta slentrianmässiga rekommenderande mot inlägg och besök till sjukgymnast något mycket bättre? Övertro på sjukgymnasters helande förmåga gör kanske att man luras att tro att allt som gör ont kan botas med mer träning.

Inlägg, sprutor, spiller, trä

Sylvia, jag menar precis som jag skrev. Att jag inte kan be om åsikter ifrån Sylvia då jag inte har någon som helst insikt om vad hennes problem var jämfört med mina. Om jag skriver i ett onlineforum om att jag blivit rekommenderad inlägg ifrån en sjukgym

Jösses Amalia.
Jag som var glad om jag skulle få nått litet råd att gå på. Nu fick jag massor! Det tackar jag ödmjukast för.. =)

Det kommer bli inlägg för min del, sen får jag kombinera det med träning, då min nuvarande sjukgymnast inte vill fokusera på

Jackie, skulle inte Du lämna tråden? 😉

Hela vitsen med att fråga om saker på ett forum är ju att få olika syn på en sak, eller hur? Sen om det är jag, Du eller någon annan som delger av sina erfarenheter kan ju spela kvitta. Inte ska man ta sig själv på

- Moa, jag fick (köpa) ett par "ihop klistrade" silikoninlägg i väntan på att mina gjutna blev klara. Sedan när jag fick inläggen så hade jag dem tag en stund varje dag tills foten blev van. Fast det beror på hur agresiva inlägg du får, jag fick välja mel

Haha.. okej, då förstår jag allas engagemang. Roligt att se. =)

Oj, vad är det för skillnad på dom? Elit vore synd o kalla mig. haha.. Bara jag kan springa o knäna håller inför maraton nästa år. Då blir jag nöjd o glad.

Jag vill ju ha inläggen till trä

Inlägg finns i olika former, jag har en typ som är ganska "klumpig", inte tung, som stödjer en stor del av foten. Dom fungerar bra i löparskor och vardagsskor. Om man har andra skor som dom inte får plats i finns det en mindre variant som får plats men in

Hmm, den här tråden skapades väldigt lämpligt/olämpligt för min del 😉

Jag har sedan typ mitten av Oktober haft problem med benhinnan. Vid ett löppass fick jag känningar i benet och beslöt mig att inte springa på ett tag. Sedan körde jag ett pingispass d

Sylvia, jag vet inget om vad du gör bakom skärmen men själv skriker jag inte, bara framför åsikter för något som jag känner mycket starkt för 🙂

Dessutom håller jag till stor del med som sagt, TS har fått många åsikter, vilket är bra - tur att det finns

Robert, då får vi se hur det går för dig o mig med inlägg o träning.

Jag tror som alla de kloka människorna här.. att vara öppen för alla möjligheter, pröva sig fram och se till så man får hjälpbehovet anpassat utifrån sig själv. Jag hoppas bli av med mi