Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 21:29Ett litet inlägg (hihi, kunde inte låta bli)..
När jag gick till sjukgymnast i höstas (efter en period med diverse halvproblem med knän, höfter och till slut fötterna) så uppmärksammade hon mig på att det kanske inte alltid är själva *träningen* man gör
Ett litet inlägg (hihi, kunde inte låta bli)..
När jag gick till sjukgymnast i höstas (efter en period med diverse halvproblem med knän, höfter och till slut fötterna) så uppmärksammade hon mig på att det kanske inte alltid är själva *träningen* man gör
Quote from Catharina Brattlin on 14 February 2012, 21:31Fast Peter, man kan gå i 6 timmar också. Man kommer rätt långt då mä. För ja, det är ett höjdarlopp! 😀
Fast Peter, man kan gå i 6 timmar också. Man kommer rätt långt då mä. För ja, det är ett höjdarlopp! 😀
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 21:37Och man kan faktiskt sätta sig och pusta också, om man vill och behöver. Ingen kommer med en såndär elektrisk grisfösare och jagar upp dig, jag lovar (tror jag?) 🙂
Och man kan faktiskt sätta sig och pusta också, om man vill och behöver. Ingen kommer med en såndär elektrisk grisfösare och jagar upp dig, jag lovar (tror jag?) 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 22:47@anneli, mitt problem är huvudsakligen träningen. Jag har den mest ergonomiska arbetsplats man kan få o varierar mig ofta i olika positioner o kör stretching f.m o e.m... (Ja jag har jobbat med systematiskt arbetsmiljöarbete förut). När jag är ute o går m
@anneli, mitt problem är huvudsakligen träningen. Jag har den mest ergonomiska arbetsplats man kan få o varierar mig ofta i olika positioner o kör stretching f.m o e.m... (Ja jag har jobbat med systematiskt arbetsmiljöarbete förut). När jag är ute o går m
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 23:09Hej MoA
Du bör ha både och.
Min gubbe är ortopedskotekniker så jag vet en del om detta. En pronationssko eller liknande "bra" sko hjälper de som inte har så uttalade problem, kanske vill rätta till ett löpsteg etc. Även när du har inlägg behöver du en b
Hej MoA
Du bör ha både och.
Min gubbe är ortopedskotekniker så jag vet en del om detta. En pronationssko eller liknande "bra" sko hjälper de som inte har så uttalade problem, kanske vill rätta till ett löpsteg etc. Även när du har inlägg behöver du en b
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:01Vad skönt att höra, det var ett tydligt svar. Du säger det som jag själv kommit fram till (tack vare alla hjälpsamma kloka människor).
Nästa följdfråga till er som har inlägg. Ska jag köpa inläggen innan jag köper skorna, eller ska jag köpa skor som jag
Vad skönt att höra, det var ett tydligt svar. Du säger det som jag själv kommit fram till (tack vare alla hjälpsamma kloka människor).
Nästa följdfråga till er som har inlägg. Ska jag köpa inläggen innan jag köper skorna, eller ska jag köpa skor som jag
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 08:37Min sambo svarar så här på din fråga:
Har du ett par bra träningsskor sedan tidigare finns det ingen anledning att köpa nya. Den som gör inläggen kan säkert ge dej råd om vilken typ av sko som skulle passa dej om du behöver nya. Det tar ungefär en vecka m
Min sambo svarar så här på din fråga:
Har du ett par bra träningsskor sedan tidigare finns det ingen anledning att köpa nya. Den som gör inläggen kan säkert ge dej råd om vilken typ av sko som skulle passa dej om du behöver nya. Det tar ungefär en vecka m
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 09:08Tackar för svaren. Nya skor måste jag ändå ha.. dessa har gett upp hoppet. Därav frågan. =)
Tackar för svaren. Nya skor måste jag ändå ha.. dessa har gett upp hoppet. Därav frågan. =)
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 09:16Min ortopedtekniker rekommenderade mig skor för träning och tävling i samband med avgjutning.
Jag har Kalla Anka fötter (också) och den skomodellen han rekommenderade är jag RIKTIGT nöjd med, slut på blåsor, blå naglar och blod!
Min ortopedtekniker rekommenderade mig skor för träning och tävling i samband med avgjutning.
Jag har Kalla Anka fötter (också) och den skomodellen han rekommenderade är jag RIKTIGT nöjd med, slut på blåsor, blå naglar och blod!
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 09:25Det låter som en dröm, då kanske jag avvaktar o köper skor när jag vet om min ortoped kan rekommendera några.
För usch vad jag är trött på tejp!Däremot så har tåstrumpor räddat mig från många skavsår. Det är en gudagåva för mig som har tår som gärna ska
Det låter som en dröm, då kanske jag avvaktar o köper skor när jag vet om min ortoped kan rekommendera några.
För usch vad jag är trött på tejp!
Däremot så har tåstrumpor räddat mig från många skavsår. Det är en gudagåva för mig som har tår som gärna ska