Quote from Guest on 14 October 2013, 18:42Jag har nuförtiden så svårt för att ta mig samman och köra förbestämda kadaverdisciplinintervaller, det var flera månader sedan sist. Lättast har jag för det på löpband men eftersom det blir klent med löpbandslöpning blir det inte av.
Har inger emot att
Jag har nuförtiden så svårt för att ta mig samman och köra förbestämda kadaverdisciplinintervaller, det var flera månader sedan sist. Lättast har jag för det på löpband men eftersom det blir klent med löpbandslöpning blir det inte av.
Har inger emot att
Quote from Jonny Persson on 14 October 2013, 18:52Du springer vanlig hederlig fartlek Kristina och det är utmärkt träning.
Du springer vanlig hederlig fartlek Kristina och det är utmärkt träning.
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 19:02Tack, men vad är den utmärkt för? Det verkar vara så viktigt med fart, längd på springdel, längd på vila etc och beroende på det tränas olika saker.
Vad kan jag tänkas träna för något med mitt upplägg? Ja förutom löpning såklart. 🙂
Tack, men vad är den utmärkt för? Det verkar vara så viktigt med fart, längd på springdel, längd på vila etc och beroende på det tränas olika saker.
Vad kan jag tänkas träna för något med mitt upplägg? Ja förutom löpning såklart. 🙂
Quote from Jonny Persson on 14 October 2013, 19:26Det korta svaret utan att lusläsa vad du skrivit är att du tränar på lite av varje för att springa snabbt på typ 5-10 km. Det är nog långt för att ge en uthållighetskomponent om du håller vilan kort och det låter som att du tar ut dig så hårt att du får e
Det korta svaret utan att lusläsa vad du skrivit är att du tränar på lite av varje för att springa snabbt på typ 5-10 km. Det är nog långt för att ge en uthållighetskomponent om du håller vilan kort och det låter som att du tar ut dig så hårt att du får e
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 19:32Tack snälla för svaret! 🙂
Plockade fram Bibel 1 och läste vad du skrivit om fartlek och det var ju positiva ordalag.
Jag har så himla svårt att låta bli den där sista spurten för det är då jag får dom där brutala endorfinkickarna, men kanske jag ska
Tack snälla för svaret! 🙂
Plockade fram Bibel 1 och läste vad du skrivit om fartlek och det var ju positiva ordalag.
Jag har så himla svårt att låta bli den där sista spurten för det är då jag får dom där brutala endorfinkickarna, men kanske jag ska
Quote from Jonny Persson on 14 October 2013, 19:35Jag är också fylld av förväntan. Det känns som att det blir bra och med en del unikt material.
Jag är också fylld av förväntan. Det känns som att det blir bra och med en del unikt material.
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 19:40När, när kommer den??? 🙂
När, när kommer den??? 🙂
Quote from Jonny Persson on 14 October 2013, 19:43I början av december om allt går som det ska de närmsta sex veckorna. De tre som provläst den har varit mycket nöjda. Nu återstår att sammanställa allt material, sista korren, layout och tryck.
I början av december om allt går som det ska de närmsta sex veckorna. De tre som provläst den har varit mycket nöjda. Nu återstår att sammanställa allt material, sista korren, layout och tryck.
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 19:47Jippi! Utgår ifrån att vi kommer bli varse när det är dags. 🙂
Jippi! Utgår ifrån att vi kommer bli varse när det är dags. 🙂
Quote from Jonny Persson on 14 October 2013, 19:50Om inte annat här så kommer det iaf att synas i bloggen, på Fejan samt på ett stort löparföretag som frågade mig om det idag.
Om inte annat här så kommer det iaf att synas i bloggen, på Fejan samt på ett stort löparföretag som frågade mig om det idag.