Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 10:13Rolig och mänsklig tråd.
Tack Kristina. 🙂
Rolig och mänsklig tråd.
Tack Kristina. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 10:16Kul att ni gillade ämnet! 🙂
Kul att ni gillade ämnet! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 18:59Nej, jag hatar intervaller. Men det känns bra att läsa om dom.
Nej, jag hatar intervaller. Men det känns bra att läsa om dom.
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 18:59😉
😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 19:05Detta handlar icke om intervaller Anders. Detta handlar om fartlek ju! 🙂 Så hata på du....
Detta handlar icke om intervaller Anders. Detta handlar om fartlek ju! 🙂 Så hata på du....
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 19:09Nej! Ordet har nämnts fler ggr här än vad som är sunt.
Olga!
😉
Nej! Ordet har nämnts fler ggr här än vad som är sunt.
Olga!
😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 19:16Olga är kul. På löpband.
Olga är kul. På löpband.
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 19:18Fast jag är nog lite less. Både på olgor och löpband. Just nu i alla fall. 🙂
Fast jag är nog lite less. Både på olgor och löpband. Just nu i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 20:11Mackan: Vad ska boken heta? Jag tycker din första bok verkar bra men har dragit mig för att köpa den på grund av titeln. Känns så tragiskt att behöva bli påmind om att man inte är någon ungdom längre.
Mackan: Vad ska boken heta? Jag tycker din första bok verkar bra men har dragit mig för att köpa den på grund av titeln. Känns så tragiskt att behöva bli påmind om att man inte är någon ungdom längre.
Quote from Jonny Persson on 15 October 2013, 20:20Titeln på den nya är inte satt än!
Hade jag vetat vad jag vet nu hade den första boken fått en annan titel. Varken jag eller någon av de jag bollade med tänkte tanken att det skulle uppfattas som en bok för medelålders. Jag har hört fler som varit skepti
Titeln på den nya är inte satt än!
Hade jag vetat vad jag vet nu hade den första boken fått en annan titel. Varken jag eller någon av de jag bollade med tänkte tanken att det skulle uppfattas som en bok för medelålders. Jag har hört fler som varit skepti