Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 12:16😉
😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 12:32(H)
(H)
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 18:31Nåja, om ni föregående postare lugnar ned er lite så har jag några funderingar med koppling till tråden att vädra. 😉
Jag tränar huvudsakligen för marathondistansen och springer ett par sådana lopp om året. Hittills har jag bara kört två löppass i veckan
Nåja, om ni föregående postare lugnar ned er lite så har jag några funderingar med koppling till tråden att vädra. 😉
Jag tränar huvudsakligen för marathondistansen och springer ett par sådana lopp om året. Hittills har jag bara kört två löppass i veckan
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 18:47Ett gammalt beprövat träningstips var:
Spring minst 2 marathon/månad.Då kan du omöjligen ge allt, så i stället så försöker du ha så roligt som möjligt.
Eller som danskarna säger;"Stille og rolig." 🙂
Ett gammalt beprövat träningstips var:
Spring minst 2 marathon/månad.
Då kan du omöjligen ge allt, så i stället så försöker du ha så roligt som möjligt.
Eller som danskarna säger;"Stille og rolig." 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 19:44Fråga 1: Får någon mer kunnig svara på men jag tror det borde funka lika bra.
Fråga 2: Jajamensan, det finns ett maraprogram med 3 pass i veckan i första boken (kollade efter)
Fråga 1: Får någon mer kunnig svara på men jag tror det borde funka lika bra.
Fråga 2: Jajamensan, det finns ett maraprogram med 3 pass i veckan i första boken (kollade efter)
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 20:52I det kapitel som inte får nämnas vid namn finns ett flertal görbara intervallpass riktade mot halvmaran & maran. Ganska trevliga pass faktiskt. Mentalt lättare än att köra längre sammanhängande pass i M-fart.
I det kapitel som inte får nämnas vid namn finns ett flertal görbara intervallpass riktade mot halvmaran & maran. Ganska trevliga pass faktiskt. Mentalt lättare än att köra längre sammanhängande pass i M-fart.
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 21:06Hahaha Anders,. Hade jag vetat min fart på 42 km hade jag utmanat dig att vi skulle tugga igenom alla överlånga intervallvarianter i boken över vintern. Det är 9 olika. 🙂
Hahaha Anders,. Hade jag vetat min fart på 42 km hade jag utmanat dig att vi skulle tugga igenom alla överlånga intervallvarianter i boken över vintern. Det är 9 olika. 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 16 October 2013, 22:25Det där är ett bra argument för fartlek. Att inte veta vilket tempo man ska hålla alltså:-)
Det där är ett bra argument för fartlek. Att inte veta vilket tempo man ska hålla alltså:-)
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 22:27🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2013, 02:29Man kan testa sig fram. Risken är bara att man hittar rätt och då blir det väldigt jobbigt 😉
Man kan testa sig fram. Risken är bara att man hittar rätt och då blir det väldigt jobbigt 😉