Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 20:20Men... "Mitt i livet" har jag tolkat som "mitt mellan jobb, barn och allt annat" typ?
Men... "Mitt i livet" har jag tolkat som "mitt mellan jobb, barn och allt annat" typ?
Quote from Jonny Persson on 15 October 2013, 20:21Precis Annica! Det var så det skulle tolkas men jag har hört många som tänkt att det är för medelålders löpare.
Precis Annica! Det var så det skulle tolkas men jag har hört många som tänkt att det är för medelålders löpare.
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 20:23Aha, det är så titeln ska utläsas. Ja, då blir det förstås en annan femma. 🙂
Aha, det är så titeln ska utläsas. Ja, då blir det förstås en annan femma. 🙂
Quote from Jonny Persson on 15 October 2013, 20:25Ja det blir lite annorlunda Claes. 🙂
Ja det blir lite annorlunda Claes. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 20:26Claes, bortse från titeln och läs den! Den är suverän, där Mackan visar på en som jag ser det ypperlig talang att vägleda utan att peka med hela handen.
Och nix, jag är inte part i målet utan bara en bokägare. 🙂
Claes, bortse från titeln och läs den! Den är suverän, där Mackan visar på en som jag ser det ypperlig talang att vägleda utan att peka med hela handen.
Och nix, jag är inte part i målet utan bara en bokägare. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 20:52Också nöjd bokägare och gör t.o.m ibland saker från det kapitel som nästan låter som att svära i kyrkan 😉
Också nöjd bokägare och gör t.o.m ibland saker från det kapitel som nästan låter som att svära i kyrkan 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 21:00Hahaha, det kommer hända mig också. Igen. Och igen. Bara inte just nu. Förmodligen i vinter när jag får krullsprätt av ishalkan och kryper upp på löpbandet då och då. Där överlever jag icke utan att välja Det DÄR.... 🙂
Hahaha, det kommer hända mig också. Igen. Och igen. Bara inte just nu. Förmodligen i vinter när jag får krullsprätt av ishalkan och kryper upp på löpbandet då och då. Där överlever jag icke utan att välja Det DÄR.... 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 11:40Satansverserna.
Satansverserna.
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 12:12🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 12:16(#) :@
(#) :@