Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

På Jogg.se finns det möjlighet att betala 100 kr/år för att bidra till sidans bevarande och få en "extra"-grej på köpet.

Jag skulle gladeligen betala 100 kronor för denna sajten.......och gärna få en "stjärn-medlems"-funktion.

Bara en idé.

Vill passa p

Håller med! (t+)

Olla pysslar med en sådan grej har jag för mig. Jag prennar också gärna på den.

NJae, det beror väl på....jag skulle bli besviken om det blev så här. Betalar gärna för tröjor mm eftersom det är mitt eget val, ok, jag kan välja att betala för extra-grejer el inte, men det blir inte samma sak när sidan varit helt gratis från början. Då

Nej, ush ingen betalfunktion, då sticker jag till någon site som är gratis istället.

Jag betala gärna 100 kronor per år och får en bred fungerande kalender på köpet!

Jag tror Maria menar att FB skulle fortsätta vara gratis, men det skulle finnas en sponsorfunktion för dom som inte bara vill spendera tid utan även pengar här. Om nu nån skulle har för mycket av dom varorna... 🙂

Jag håller med Lady Godiva.

Precis Peter. Gratis sajt, som idag, men med möjlighet att få en extrafunktion om man vill betala en hundring.

Och om jag inte missminner mig är det en sådan utveckling Olle har funderingar kring.