Quote from Urban Nilsson on 26 September 2007, 07:59Ja, jag känner Olle skapligt. Han gör detta utan annan ersättning på sin fritid.
Ja, jag känner Olle skapligt. Han gör detta utan annan ersättning på sin fritid.
Quote from Karolina Bergsten on 26 September 2007, 08:54Jag gillar FunBeat skarpt, skulle nästan kunna säga att jag är beroende :-). Jag köper gärna en tröja eller två och betalar för "guldmedlemskap" eller extrafunktioner.
Jag gillar FunBeat skarpt, skulle nästan kunna säga att jag är beroende :-). Jag köper gärna en tröja eller två och betalar för "guldmedlemskap" eller extrafunktioner.
Quote from Funbeat user on 26 September 2007, 09:31Vad tycker egentligen Olle?
Han har haft visioner och idéer kring den lösning som finns idag. Hur vill han jobba vidare?
Vad tycker egentligen Olle?
Han har haft visioner och idéer kring den lösning som finns idag. Hur vill han jobba vidare?
Quote from Funbeat user on 26 September 2007, 22:14Daniel: Absolut inte, men med reklam osv kan man få saker att gå runt och tjäna en slant på det....som jag läst och sett har användarna hjälpt honom med att bygga upp sidan....men men....Olle gör som Olle vill men jag tror Olle förlorar många användare då
Daniel: Absolut inte, men med reklam osv kan man få saker att gå runt och tjäna en slant på det....som jag läst och sett har användarna hjälpt honom med att bygga upp sidan....men men....Olle gör som Olle vill men jag tror Olle förlorar många användare då
Quote from Funbeat user on 26 September 2007, 22:36kör på med reklamen som det var tänkt. Jag vet att jag inte köper extragrejor... var med på lunarstorm redan när det hette stalj eller plejs eller vad det hette, fast ideelt arbete är juinte heller så roligt. (#)
kör på med reklamen som det var tänkt. Jag vet att jag inte köper extragrejor... var med på lunarstorm redan när det hette stalj eller plejs eller vad det hette, fast ideelt arbete är juinte heller så roligt. (#)
Quote from Urban Nilsson on 27 September 2007, 08:22Om FB ska bära sin drifts- och utvecklingskostnad bör sitens besöksantal öka femdubbelt ganska snart och en säljare bör anställas.
Någon som vill sälja annonser helt provisionsbaserat? Anmäl er till Olle då.
Hur ska siten öka till fem gånger så mycket?
Om FB ska bära sin drifts- och utvecklingskostnad bör sitens besöksantal öka femdubbelt ganska snart och en säljare bör anställas.
Någon som vill sälja annonser helt provisionsbaserat? Anmäl er till Olle då.
Hur ska siten öka till fem gånger så mycket?
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 08:31Nu var det inte T-shirts som var tanken utan cykeltröjor och löptröja som nämndes.
De flesta som inte är klubbanslutna använder ändå dessa plagg och då kan Olle tjäna lite till omkostnaderna.
Nu var det inte T-shirts som var tanken utan cykeltröjor och löptröja som nämndes.
De flesta som inte är klubbanslutna använder ändå dessa plagg och då kan Olle tjäna lite till omkostnaderna.
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 08:48Oavsett om det räcker eller inte tycker jag att medlemmarna själva kan göra ett bra jobb genom att berätta för andra om sidan, få arbetskamrater, familjemedlemmar och vänner att gå med för att öka medlemsantalet. Har man väl kommit in här är man ju beroen
Oavsett om det räcker eller inte tycker jag att medlemmarna själva kan göra ett bra jobb genom att berätta för andra om sidan, få arbetskamrater, familjemedlemmar och vänner att gå med för att öka medlemsantalet. Har man väl kommit in här är man ju beroen
Quote from Urban Nilsson on 27 September 2007, 09:13Apropå tröjor (oavsett sort), det ger mer att dela ut lokaltidningen på fritiden. Där skulle han kanske få in en annons också och på så sätt nå fler än via tröjor med tryck.
Då föreslår jag för Olle att han ska skita i FB framöver och dela ut tidningar i
Apropå tröjor (oavsett sort), det ger mer att dela ut lokaltidningen på fritiden. Där skulle han kanske få in en annons också och på så sätt nå fler än via tröjor med tryck.
Då föreslår jag för Olle att han ska skita i FB framöver och dela ut tidningar i
Quote from Lena O on 27 September 2007, 10:22Daniel: Vilken fläkt av friskluft du är (not)
Jag har inte sett något så negativt laddat sedan NO lektionerna i skolan 😉Jag är säkert att Olle har fullt koll på frågan ... och inte har något som helst emot att vissa vill bära t-shirts, cykletrojor m.m.
Daniel: Vilken fläkt av friskluft du är (not)
Jag har inte sett något så negativt laddat sedan NO lektionerna i skolan 😉
Jag är säkert att Olle har fullt koll på frågan ... och inte har något som helst emot att vissa vill bära t-shirts, cykletrojor m.m.