Quote from Lena O on 24 September 2007, 21:35Jag tror att det finns en hel del användare här som har hjälpt Olle lika mycket som Olle ha hjälpt de.
Praktiska tips har tagits emot och vips, Olle har sett till att de har blivit verklighet.
Olle ha skapat Funbeat, och många av användarna har hjälpt til
Jag tror att det finns en hel del användare här som har hjälpt Olle lika mycket som Olle ha hjälpt de.
Praktiska tips har tagits emot och vips, Olle har sett till att de har blivit verklighet.
Olle ha skapat Funbeat, och många av användarna har hjälpt til
Quote from Urban Nilsson on 25 September 2007, 07:57Gary: Jag håller med till viss del. Glöm inte den gamla devisen: Den som gräver en grop åt andra ska ha 95 kr i timmen.
Jag har också kommit med glada tillrop och idéer men inte har jag knackat koden, betalat serverkostnader, suttit på min lediga tid och
Gary: Jag håller med till viss del. Glöm inte den gamla devisen: Den som gräver en grop åt andra ska ha 95 kr i timmen.
Jag har också kommit med glada tillrop och idéer men inte har jag knackat koden, betalat serverkostnader, suttit på min lediga tid och
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 10:31Är också rädd att det kan bli ett litet bakslag för FB om betaltjänster införs. Jag tror inte det håller i längden. Att få folk att börja prata mer om FB skulle kunna leda till större reklamintäkter. Tröjorna med Funbeat logga på skulle kunna få mer folk
Är också rädd att det kan bli ett litet bakslag för FB om betaltjänster införs. Jag tror inte det håller i längden. Att få folk att börja prata mer om FB skulle kunna leda till större reklamintäkter. Tröjorna med Funbeat logga på skulle kunna få mer folk
Quote from Lena Bjerlöw on 25 September 2007, 11:19Jag är säker på att Funbeat kommer att klara av att överleva även om man lägger in en extrafunktion där man kan betala för sig till Olle.
Funbeat är en så pass bra site och de som förstår det kommer nog stanna kvar ändå, särskilt om den där lilla summan/e
Jag är säker på att Funbeat kommer att klara av att överleva även om man lägger in en extrafunktion där man kan betala för sig till Olle.
Funbeat är en så pass bra site och de som förstår det kommer nog stanna kvar ändå, särskilt om den där lilla summan/e
Quote from Catharina Brattlin on 25 September 2007, 12:41Jag betalar gärna en hundralapp per år för denna formidabla sida, som bl a har gjort att mina träningsmål blir lättare att genomföra. Jag behöver inte ens något VIP-medlemsskap i form av diverse extragrejor.
Vad är hundra spänn per år? Lite drygt 27 öre
Jag betalar gärna en hundralapp per år för denna formidabla sida, som bl a har gjort att mina träningsmål blir lättare att genomföra. Jag behöver inte ens något VIP-medlemsskap i form av diverse extragrejor.
Vad är hundra spänn per år? Lite drygt 27 öre
Quote from Linnea Persson on 25 September 2007, 13:31Jag betalar också gärna en hundralapp för nån extrafunktion, beroende på vad extrafunktionen blir förstås. Vet inte hur det är tänkt men om Olle gör de nån av de funktioner som är gratis idag till betalfunktioner så tror jag att det kan bli gnäll. Om det
Jag betalar också gärna en hundralapp för nån extrafunktion, beroende på vad extrafunktionen blir förstås. Vet inte hur det är tänkt men om Olle gör de nån av de funktioner som är gratis idag till betalfunktioner så tror jag att det kan bli gnäll. Om det
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 13:40Jag tror det blir mer och mer accepterat att grejer på internet faktiskt kan kosta pengar om dom är bra. Fler och fler sajter tar betalt och det känns väl rimligt att saker och ting kostar en slant. Jag skulle vara beredd att betala för en så här bra grej
Jag tror det blir mer och mer accepterat att grejer på internet faktiskt kan kosta pengar om dom är bra. Fler och fler sajter tar betalt och det känns väl rimligt att saker och ting kostar en slant. Jag skulle vara beredd att betala för en så här bra grej
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 13:50Jag vidhåller att tröjor, svettband och annat med reklam för siten är vettigt om inte alla skall köpa billigast möjligast!
Då finns det möjlighet för Olle att skära emellan och få in pengar.Samtidigt sprids namnet i de "rätta" miljöerna.
Då kan folk
Jag vidhåller att tröjor, svettband och annat med reklam för siten är vettigt om inte alla skall köpa billigast möjligast!
Då finns det möjlighet för Olle att skära emellan och få in pengar.
Samtidigt sprids namnet i de "rätta" miljöerna.
Då kan folk
Quote from Urban Nilsson on 25 September 2007, 14:08Det är väl ingen som sagt att tröjor och dyl inte ska finnas med i bilden? Svårt att basera en verksamhet på det bara.
Tanken är väl också att det ska vara en EXTRA del i FB. Inte ersätta FB som det ser ut nu. Jag misstänker att Olle vill att den alltid
Det är väl ingen som sagt att tröjor och dyl inte ska finnas med i bilden? Svårt att basera en verksamhet på det bara.
Tanken är väl också att det ska vara en EXTRA del i FB. Inte ersätta FB som det ser ut nu. Jag misstänker att Olle vill att den alltid
Quote from Camilla Maunu on 25 September 2007, 22:16Vet vi att Olle gör detta idéelt?
Vet vi att Olle gör detta idéelt?