Quote from Fredrik Närenfors on 27 September 2007, 10:28Daniel. Vad baserar du ditt påstående på att sitens besöksantal måste femdubblas? Då det är gratis så innebär ju det ingen intäkt, eller menar du på att det först då blir intressant ur annonsörssynpunkt?
Som jag förstod det på Olle så hade han inte betal
Daniel. Vad baserar du ditt påstående på att sitens besöksantal måste femdubblas? Då det är gratis så innebär ju det ingen intäkt, eller menar du på att det först då blir intressant ur annonsörssynpunkt?
Som jag förstod det på Olle så hade han inte betal
Quote from Catharina Brattlin on 27 September 2007, 11:05Hördudu, Daniel. Sätt nu inga dumma griller i huvudet på Olle! Vi vill ha kvar FB, no matter what! Jag tror inte att Du "behöver springa hans ärenden", det klarar han nog själv. Någon aktuell kommentar från honom själv i denna fråga saknas ju än så länge.
Hördudu, Daniel. Sätt nu inga dumma griller i huvudet på Olle! Vi vill ha kvar FB, no matter what! Jag tror inte att Du "behöver springa hans ärenden", det klarar han nog själv. Någon aktuell kommentar från honom själv i denna fråga saknas ju än så länge.
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 11:25Varför inte publicera ett webservice API mot Funbeat så kan vi själva utveckla sidan/tilläggstjänster... 😀
Varför inte publicera ett webservice API mot Funbeat så kan vi själva utveckla sidan/tilläggstjänster... 😀
Quote from Urban Nilsson on 27 September 2007, 11:26Gary: Nej jag är ingen frisk fläkt när det gäller det här. Jag ber om ursäkt för det, men jag ser det också som en nödvändig diskussion som kanske inte bör glättas upp med en smiley.
Det har blivit lite enkelt att bara hävda att annonsering är lösningen.
Gary: Nej jag är ingen frisk fläkt när det gäller det här. Jag ber om ursäkt för det, men jag ser det också som en nödvändig diskussion som kanske inte bör glättas upp med en smiley.
Det har blivit lite enkelt att bara hävda att annonsering är lösningen.
Quote from Funbeat user on 28 September 2007, 12:02Håller med om att det kanske är dags att Olle själv säger hur det eg ligger till? Vill han ha betalt för sitt arbete med sajten el tycker han helt enkelt det är roligt att göra detta på sin fritid? Tro det el ej, folk gör faktiskt saker utan att vilja ta
Håller med om att det kanske är dags att Olle själv säger hur det eg ligger till? Vill han ha betalt för sitt arbete med sajten el tycker han helt enkelt det är roligt att göra detta på sin fritid? Tro det el ej, folk gör faktiskt saker utan att vilja ta