Quote from Lotta Lindström on 24 September 2007, 12:53Risken är väl att det i så fall blir som på så många andra ställen. Det är bara "extrafunktionerna" som uppdateras och utvecklas vilket i förlängningen leder till missnöje bland "gratisanvändarna". Jag ser hellre mer reklam och möjligheten att köpa grejor
Risken är väl att det i så fall blir som på så många andra ställen. Det är bara "extrafunktionerna" som uppdateras och utvecklas vilket i förlängningen leder till missnöje bland "gratisanvändarna". Jag ser hellre mer reklam och möjligheten att köpa grejor
Quote from Funbeat user on 24 September 2007, 12:56jag håller med föregående talare. lunarstorm gick utför när de började ta betalt för vissa saker.
köper gärna tröjor och annat, men inga betalfunktioner på sajten.
sälj reklam platser istället
jag håller med föregående talare. lunarstorm gick utför när de började ta betalt för vissa saker.
köper gärna tröjor och annat, men inga betalfunktioner på sajten.
sälj reklam platser istället
Quote from Fredrik Närenfors on 24 September 2007, 13:01Jag tror att tillströmningen av nya medlemmar skulle minska om de insåg att de inte fick tillgång till all funktionalitet förrän de betalade. Oavsett hur lite, för det skulle de aldrig bry sig om att sätta sig in i. Vi som redan är här och trivs spelar de
Jag tror att tillströmningen av nya medlemmar skulle minska om de insåg att de inte fick tillgång till all funktionalitet förrän de betalade. Oavsett hur lite, för det skulle de aldrig bry sig om att sätta sig in i. Vi som redan är här och trivs spelar de
Quote from Funbeat user on 24 September 2007, 15:06Inget betaltvång, men möjlighet att donera pengar skulle ju kunna vara praktiskt. 🙂
Inget betaltvång, men möjlighet att donera pengar skulle ju kunna vara praktiskt. 🙂
Quote from Urban Nilsson on 24 September 2007, 15:27Jag undrar om Olle vill ha "välgörenhet". Att skänka en slant känns fånigt. Det är väl bättre att kunna lägga in 100 spänn eller liknande och få några extra features. Om det skrämmer iväg folk från FunBeat är jag tveksam. Olle har ju svart bälte i rättvis
Jag undrar om Olle vill ha "välgörenhet". Att skänka en slant känns fånigt. Det är väl bättre att kunna lägga in 100 spänn eller liknande och få några extra features. Om det skrämmer iväg folk från FunBeat är jag tveksam. Olle har ju svart bälte i rättvis
Quote from Funbeat user on 24 September 2007, 15:35kanske en liten special del där folk med små företag, för en inte allt för hög avgift, kan göra reklam för sig.
så slipper det tjafset hamna i grupperna
kanske en liten special del där folk med små företag, för en inte allt för hög avgift, kan göra reklam för sig.
så slipper det tjafset hamna i grupperna
Quote from Funbeat user on 24 September 2007, 19:40tycker det är tråkigt att man ska behöva börja betala, allt ska kosta....alla sidor där man kan få hjälp och stötta varandra ska kosta...jag gick med här pga at jag tyckte detta var ett superbra upplägg!!
tycker det är tråkigt att man ska behöva börja betala, allt ska kosta....alla sidor där man kan få hjälp och stötta varandra ska kosta...jag gick med här pga at jag tyckte detta var ett superbra upplägg!!
Quote from Lars Mörrby on 24 September 2007, 20:12Mycket bygger på att folk hjälper varandra. Då tycker jag det är bra om det inte kostar
något. En förutsättning är då att reklamintäckterna kan täcka kostnader för hårdvara mm.Sedan tycker jag att det är helt ok att betala lite mer för en funbeat tröja
Mycket bygger på att folk hjälper varandra. Då tycker jag det är bra om det inte kostar
något. En förutsättning är då att reklamintäckterna kan täcka kostnader för hårdvara mm.
Sedan tycker jag att det är helt ok att betala lite mer för en funbeat tröja
Quote from Urban Nilsson on 24 September 2007, 21:20Ann-Sofie: Tycker du att Olle ska göra allt jobb med FunBeat gratis?
Ann-Sofie: Tycker du att Olle ska göra allt jobb med FunBeat gratis?
Quote from Funbeat user on 24 September 2007, 21:28Är det inte läge att lösa tröjfrågan?
Är det inte läge att lösa tröjfrågan?