Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Risken är väl att det i så fall blir som på så många andra ställen. Det är bara "extrafunktionerna" som uppdateras och utvecklas vilket i förlängningen leder till missnöje bland "gratisanvändarna". Jag ser hellre mer reklam och möjligheten att köpa grejor

jag håller med föregående talare. lunarstorm gick utför när de började ta betalt för vissa saker.
köper gärna tröjor och annat, men inga betalfunktioner på sajten.
sälj reklam platser istället

Jag tror att tillströmningen av nya medlemmar skulle minska om de insåg att de inte fick tillgång till all funktionalitet förrän de betalade. Oavsett hur lite, för det skulle de aldrig bry sig om att sätta sig in i. Vi som redan är här och trivs spelar de

Inget betaltvång, men möjlighet att donera pengar skulle ju kunna vara praktiskt. 🙂

Jag undrar om Olle vill ha "välgörenhet". Att skänka en slant känns fånigt. Det är väl bättre att kunna lägga in 100 spänn eller liknande och få några extra features. Om det skrämmer iväg folk från FunBeat är jag tveksam. Olle har ju svart bälte i rättvis

kanske en liten special del där folk med små företag, för en inte allt för hög avgift, kan göra reklam för sig.
så slipper det tjafset hamna i grupperna

tycker det är tråkigt att man ska behöva börja betala, allt ska kosta....alla sidor där man kan få hjälp och stötta varandra ska kosta...jag gick med här pga at jag tyckte detta var ett superbra upplägg!!

Mycket bygger på att folk hjälper varandra. Då tycker jag det är bra om det inte kostar
något. En förutsättning är då att reklamintäckterna kan täcka kostnader för hårdvara mm.

Sedan tycker jag att det är helt ok att betala lite mer för en funbeat tröja

Ann-Sofie: Tycker du att Olle ska göra allt jobb med FunBeat gratis?

Är det inte läge att lösa tröjfrågan?