Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 15:45Man behöver inte köra PBP, bara för att man kör randonnélopp .....
Det är nyttiga distanspass även för "tävlinscyklister" VR-entusiaster.
Även David skulle behöva detta, men han är antagligen för slö ( fast han försöker komma med andra svepkäl).Man kan
Man behöver inte köra PBP, bara för att man kör randonnélopp .....
Det är nyttiga distanspass även för "tävlinscyklister" VR-entusiaster.
Även David skulle behöva detta, men han är antagligen för slö ( fast han försöker komma med andra svepkäl).
Man kan
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 15:56Tror du inte att jag kör distanspass?
Tror du inte att jag kör distanspass?
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 15:56Nisse:
Både ja och nej.
För egen del handlar det om grejen i sig med PBP, utmaningen, gemytet, själva det anrika loppet som sådant.
Men visst det går ju att deltaga i kvalificeringsloppen utan att för den skull köra PBP.
Nisse:
Både ja och nej.
För egen del handlar det om grejen i sig med PBP, utmaningen, gemytet, själva det anrika loppet som sådant.
Men visst det går ju att deltaga i kvalificeringsloppen utan att för den skull köra PBP.
Quote from j sollerman on 17 October 2009, 16:03David kör ju distanspass med riktiga proffs.
David kör ju distanspass med riktiga proffs.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 16:07Och vilka proffs är det?
Och vilka proffs är det?
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 16:26För att sverige skall få många startplatser 2011 gäller det att många kör randonnélopp 2010 och 2011.
David med flera är hjärtligt välkomna att köra nästa år, tag gärna med några kompisar 😉
Vill man öka sina chanser för att få starta så bör man köra e
För att sverige skall få många startplatser 2011 gäller det att många kör randonnélopp 2010 och 2011.
David med flera är hjärtligt välkomna att köra nästa år, tag gärna med några kompisar 😉
Vill man öka sina chanser för att få starta så bör man köra e
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 18:09Nisse: Är det verkligen bestämt så eller är det en kvalificerad gissning?
D.v.s. att platserna kommer att fördelas efter antalet körda brevetmil under 2010? Både per land och per deltagare?
Nisse: Är det verkligen bestämt så eller är det en kvalificerad gissning?
D.v.s. att platserna kommer att fördelas efter antalet körda brevetmil under 2010? Både per land och per deltagare?
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 23:50Jag är helt säker, -tror jag 😉
Enligt Bengt Sandborg, som är randonné-boss i Sverige så är det så, men man vet ju aldrig med fransyskor eller fransoser ....
Är man kvalificerad redan 2010, så hamnar man i en prioriterad grupp. Det var för många som brö
Jag är helt säker, -tror jag 😉
Enligt Bengt Sandborg, som är randonné-boss i Sverige så är det så, men man vet ju aldrig med fransyskor eller fransoser ....
Är man kvalificerad redan 2010, så hamnar man i en prioriterad grupp. Det var för många som brö
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 00:42Det senaste jag hörde var det bara rykten och spekulationer men har Bengt S sagt att det är bestämt så så är det nog det.
Blir det begränsat antal platser så måste ju nån form av urval till men om det är brytprocenten som är anledningen så borde väl alla
Det senaste jag hörde var det bara rykten och spekulationer men har Bengt S sagt att det är bestämt så så är det nog det.
Blir det begränsat antal platser så måste ju nån form av urval till men om det är brytprocenten som är anledningen så borde väl alla
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 09:05Hej på er.
"Är man kvalificerad redan 2010, så hamnar man i en prioriterad grupp."
Ja frågan man bör ställa sig då är nog. Ska man leva på gamla meriter, dvs kört en jäkla massa lopp under 2010 eller ska man gå på det senaste, dvs de som man kör under 2
Hej på er.
"Är man kvalificerad redan 2010, så hamnar man i en prioriterad grupp."
Ja frågan man bör ställa sig då är nog. Ska man leva på gamla meriter, dvs kört en jäkla massa lopp under 2010 eller ska man gå på det senaste, dvs de som man kör under 2