Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 20:40Redan från början sällade jag mig till dem som tycker att harens könsbestämning inte ska spela någon roll. Jag står fast vid den ståndpunkten. Samtidigt noterar jag att mina trätobröder i andra diskussionstrådar är mina trätobröder även här 🙂
Redan från början sällade jag mig till dem som tycker att harens könsbestämning inte ska spela någon roll. Jag står fast vid den ståndpunkten. Samtidigt noterar jag att mina trätobröder i andra diskussionstrådar är mina trätobröder även här 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 20:58Är det ingen som tycker att Hare är gott?
Är det ingen som tycker att Hare är gott?
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 21:14Fint när tråden är äldre än deltagare i den samma.
Fint när tråden är äldre än deltagare i den samma.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 21:32Andreas: Jag tycker hare är gott, såväl skogshare som fälthare. Jag har heller inget emot farthållarharen, fast den är ju god på annat sätt.
Andreas: Jag tycker hare är gott, såväl skogshare som fälthare. Jag har heller inget emot farthållarharen, fast den är ju god på annat sätt.
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 08:05Två artiklar med senaste nytt:
http://www.athleticsweekly.com/news/radcliffe-to-keep-record-but-new-pacemaking-rule-will-stand/
http://sportsillustrated.cnn.com/2011/track_field/wires/11/09/2080.ap.ath.marathon.record.1st.ld.writethru.0453/index.html
Två artiklar med senaste nytt:
http://www.athleticsweekly.com/news/radcliffe-to-keep-record-but-new-pacemaking-rule-will-stand/
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 10:35Så hon får behålla rekordet MEN för att slå det får det inte vara i ett mixat lopp/innehålla manliga harar, dvs de omständigheter under vilket rekordet sattes?
Så hon får behålla rekordet MEN för att slå det får det inte vara i ett mixat lopp/innehålla manliga harar, dvs de omständigheter under vilket rekordet sattes?
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 10:43Låter sunt i slutklämmen att de öppnar för två slags rekord för kvinnor, dvs rekord i women-only och i mixade lopp...
Tyvärr passerar inte Paula Radcliffes 2:15-rekord mitt moraliska filter, så länge inte reglerna skrivs om retroaktivt. Man_får inte_ anv
Låter sunt i slutklämmen att de öppnar för två slags rekord för kvinnor, dvs rekord i women-only och i mixade lopp...
Tyvärr passerar inte Paula Radcliffes 2:15-rekord mitt moraliska filter, så länge inte reglerna skrivs om retroaktivt. Man_får inte_ anv
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 12:53Har inte Kristina Alpina nått toppen ännu, eller är hon insnöad?
Har inte Kristina Alpina nått toppen ännu, eller är hon insnöad?
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 20:55Hon kan klara sig om hon värmer sig på engångssherpas?
Hon kan klara sig om hon värmer sig på engångssherpas?
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 21:18Hon har kanske med sig Enhjulingen som visar vägen.
Hon har kanske med sig Enhjulingen som visar vägen.