Quote from Guest on 5 August 2009, 18:46Nu är det nära hörrni!
Själv springer jag mitt livs andra halvmarathon nu i september. Det första var göteborgsvarvet i maj i år som jag tog mig runt på 2.30.16
Nu är målet att kapa den tiden såklart. Jag har som mål att komma under 2.25 iallafall. Anna
Nu är det nära hörrni!
Själv springer jag mitt livs andra halvmarathon nu i september. Det första var göteborgsvarvet i maj i år som jag tog mig runt på 2.30.16
Nu är målet att kapa den tiden såklart. Jag har som mål att komma under 2.25 iallafall. Anna
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 18:56Här kommer ett PEPP från mig, som gör min femte Stockholmshalva. Kör hårt, och lycka till :-)!
Här kommer ett PEPP från mig, som gör min femte Stockholmshalva. Kör hårt, och lycka till :-)!
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 19:15Anmälde mig i dag. Det blir min första halvmara, mitt första lopp sen skoltiden faktiskt. Ska bli riktigt riktigt roligt, nu ska jag bara fundera ut en lämplig plan för träningen som är kvar och för själva loppet.
Under två timmar och jag är nöjd, men j
Anmälde mig i dag. Det blir min första halvmara, mitt första lopp sen skoltiden faktiskt. Ska bli riktigt riktigt roligt, nu ska jag bara fundera ut en lämplig plan för träningen som är kvar och för själva loppet.
Under två timmar och jag är nöjd, men j
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 19:20Min 1.a halvmara detta lopp. Siktar väl på ungefär samma tid som du. MIn tanke är 7 minuters tempo hela vägen i snitt och allt däröver är bonus.
Ska bli spännande att se hur min första halvmara blir.
Detta ska vi fixa tjejer o killar.. Bara att ta sig ru
Min 1.a halvmara detta lopp. Siktar väl på ungefär samma tid som du. MIn tanke är 7 minuters tempo hela vägen i snitt och allt däröver är bonus.
Ska bli spännande att se hur min första halvmara blir.
Detta ska vi fixa tjejer o killar.. Bara att ta sig ru
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 21:27Jag tror hårt på dej Jossan (t+)
Jag tror hårt på dej Jossan (t+)
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 21:28tack Peter, jag tror på mig själv också. Nu gäller det bara att genomföra det också 🙂
tack Peter, jag tror på mig själv också. Nu gäller det bara att genomföra det också 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 06:58Må benen kännas lätta
och blicken ligga långt fram.Lycka till!
Må benen kännas lätta
och blicken ligga långt fram.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 10:38När jag anmälde mig till Stockholm halvmarathon så skulle det också bli mitt livs första halvmara, det längsta jag sprungit då var 13 km och en halvmara kändes ju oändligt lång. Målet var därför att överhuvudtaget ta sig runt inom maxtiden på 2:45.
Sedan
När jag anmälde mig till Stockholm halvmarathon så skulle det också bli mitt livs första halvmara, det längsta jag sprungit då var 13 km och en halvmara kändes ju oändligt lång. Målet var därför att överhuvudtaget ta sig runt inom maxtiden på 2:45.
Sedan
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 21:21Blir 4:de försöket för mig
Förras året försökte jag springa offensivt från start ,trots endast 6 träningsveckor,var tidigt trött o stapplade in på trötta ben.I år blir det åter den gamla klassiska taktiken.Glida med 8-9 km ,sedan växla tempo och bita i så
Blir 4:de försöket för mig
Förras året försökte jag springa offensivt från start ,trots endast 6 träningsveckor,var tidigt trött o stapplade in på trötta ben.I år blir det åter den gamla klassiska taktiken.Glida med 8-9 km ,sedan växla tempo och bita i så
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 21:26Pepp!
Pepp!