Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 16:51ehm jo helt fel av mig, stora klumpfingrar eller önsketänkande
23 dagar kvar ska det ju vara såklart!
ehm jo helt fel av mig, stora klumpfingrar eller önsketänkande
23 dagar kvar ska det ju vara såklart!
Quote from Catharina Brattlin on 20 August 2009, 16:52Tack...blev redigt nervös där! (H)
Du vet, bokade tågbiljetter, hotell osv...
Tack...blev redigt nervös där! (H)
Du vet, bokade tågbiljetter, hotell osv...
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 16:54jag ber om ursäkt, inte meningen att skrämmas !
🙂 men en liten väckarklocka för alla inklusive jag själv som tycker det är så gott om tid...
känns inte som man kan finputsa så jättemycket mer på formen.. bara underhålla den.
Jag ser verkligen fram em
jag ber om ursäkt, inte meningen att skrämmas !
🙂 men en liten väckarklocka för alla inklusive jag själv som tycker det är så gott om tid...
känns inte som man kan finputsa så jättemycket mer på formen.. bara underhålla den.
Jag ser verkligen fram em
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 16:59Åh, jag ser också fram emot loppet! Bestämde mig för att springa bara för någon vecka sedan efter ett strålande bra långpass där jag krossade mitt tidigare distansrekord med flera kilometer. Och dessutom höll bra tempo.
Det blir min första halvmara någon
Åh, jag ser också fram emot loppet! Bestämde mig för att springa bara för någon vecka sedan efter ett strålande bra långpass där jag krossade mitt tidigare distansrekord med flera kilometer. Och dessutom höll bra tempo.
Det blir min första halvmara någon
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 21:58Jag ska springa mitt första halvmaraton! Ska bli jättekul, har inga ambitioner alls att springa snabbt, men tänkte försöka hålla mig runt 2.15-tidhållaren så länge det går. Jag har bara sprungit 14 km som längst, så det ska bli ... intressant... att se om
Jag ska springa mitt första halvmaraton! Ska bli jättekul, har inga ambitioner alls att springa snabbt, men tänkte försöka hålla mig runt 2.15-tidhållaren så länge det går. Jag har bara sprungit 14 km som längst, så det ska bli ... intressant... att se om
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 22:03Pepp, lycka till!
Pepp, lycka till!
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 22:41Ska också springa min livs första halvmara nu i september. Mitt mål är att komma i mål någonstans runt 2tim 30min.
Nu är det inte många veckor kvar till start 🙂
Ska också springa min livs första halvmara nu i september. Mitt mål är att komma i mål någonstans runt 2tim 30min.
Nu är det inte många veckor kvar till start 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 20 August 2009, 22:47Ska bli kul det här!
Jag fick hem startbevis osv idag. Banan ser ju trevlig och platt ut 😀 men undrar om det ändå inte går lite uppför där på Södermalm eft ca 17 km vid Tantolunden.
Ska bli kul det här!
Jag fick hem startbevis osv idag. Banan ser ju trevlig och platt ut 😀 men undrar om det ändå inte går lite uppför där på Södermalm eft ca 17 km vid Tantolunden.
Quote from Catharina Brattlin on 20 August 2009, 22:49Kan väl knappast vara värre än Älvsborsgbron på GBG-varvet? 😉
Kan väl knappast vara värre än Älvsborsgbron på GBG-varvet? 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 22:56Testa http://www.gmap-pedometer.com/ för att se höjder
Testa http://www.gmap-pedometer.com/ för att se höjder