Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 14:08Tack Micke, jag ska tänka på er när det känns jobbigt.
Mantrat blir: "klarar de 10mil, klarar jag f*n 2!"
Tack Micke, jag ska tänka på er när det känns jobbigt.
Mantrat blir: "klarar de 10mil, klarar jag f*n 2!"
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 14:47Hoppas så på att kunna deltaga..
Är inlagd med jäntan på sjukhus och har så varit i 1 vecka så inte mycket till träning här inte.
Håller tummarna och hoppas att vi trots allt ses den 12 september:)
Hoppas så på att kunna deltaga..
Är inlagd med jäntan på sjukhus och har så varit i 1 vecka så inte mycket till träning här inte.
Håller tummarna och hoppas att vi trots allt ses den 12 september:)
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 14:56Oj, krya på er! Inget _allvarligt_ allvarligt hoppas jag.
Oj, krya på er! Inget _allvarligt_ allvarligt hoppas jag.
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 17:53Hjärtat som spökar, precis genomgått transplantationsutredning. Skickas väl snart hem till sjukhuset i Uppsala.
Hjärtat som spökar, precis genomgått transplantationsutredning. Skickas väl snart hem till sjukhuset i Uppsala.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 09:48Ta hand om er!
Ta hand om er!
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 14:31Nu ni börjar det dra ihop sig på allvar.
8 dagar kvar!!Hur står det till med formen?
Hur känns nerverna?Jag ser fram emot loppet och hoppas komma ur den lilla svacka jag upplever idag med huvudvärk och snuva.. men jag kurerar och hoppas på det bästa!
Nu ni börjar det dra ihop sig på allvar.
8 dagar kvar!!
Hur står det till med formen?
Hur känns nerverna?
Jag ser fram emot loppet och hoppas komma ur den lilla svacka jag upplever idag med huvudvärk och snuva.. men jag kurerar och hoppas på det bästa!
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 15:17jag kurerar mig precis som du Josefine, men nu närmar de sig med stormsteg 🙂
Ser framemot loppet och vill att nästa vecka ska gå riktigt fort så vi får lördag.
jag kurerar mig precis som du Josefine, men nu närmar de sig med stormsteg 🙂
Ser framemot loppet och vill att nästa vecka ska gå riktigt fort så vi får lördag.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 15:38Elin
bara den inte går för fort, vill hinna känna mig helt kry först ju 🙂Men ja jag ser fram emot loppet, ska bli så roligt!
Elin
bara den inte går för fort, vill hinna känna mig helt kry först ju 🙂
Men ja jag ser fram emot loppet, ska bli så roligt!
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 15:47ja de är samma här, jag måste också bli av med förkylningen, men sen kan veckan få gå fort 🙂
ja de är samma här, jag måste också bli av med förkylningen, men sen kan veckan få gå fort 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 18:40Jag har lyckats följa Szalkais program nästan ordagrannt i 19 veckor nu...hoppas verkligen inte att man skulle bli åka på nån förkylning. Ska bli riktigt kul att springa loppet för 3:e gången! 🙂
Jag har lyckats följa Szalkais program nästan ordagrannt i 19 veckor nu...hoppas verkligen inte att man skulle bli åka på nån förkylning. Ska bli riktigt kul att springa loppet för 3:e gången! 🙂