Quote from Fredric Lagerström on 20 August 2009, 23:02Ja, Sylvia du har ju sprungit det här loppet förr
En del justeringar av banan tydligen. Banan går nu längs Riksgatan rakt igenom riksdags kvarteren. Första loppet någonsin som gått där, enl infon jag fick idag.
Ja, Sylvia du har ju sprungit det här loppet förr
En del justeringar av banan tydligen. Banan går nu längs Riksgatan rakt igenom riksdags kvarteren. Första loppet någonsin som gått där, enl infon jag fick idag.
Quote from Catharina Brattlin on 20 August 2009, 23:06Usch ja! Påminn mig inte! (#)
Det stod att det skulle bli bättre väg för löparna iom justeringen. Undras hur de menar "bättre"?
Jag känner inte till Stockholm, så jag kan inte föreställa mig alls hur det blir istället.
Usch ja! Påminn mig inte! (#)
Det stod att det skulle bli bättre väg för löparna iom justeringen. Undras hur de menar "bättre"?
Jag känner inte till Stockholm, så jag kan inte föreställa mig alls hur det blir istället.
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 23:07Nerifrån vattnet (i Tanto alltså) går det svagt uppför i ungefär 700m.
Nerifrån vattnet (i Tanto alltså) går det svagt uppför i ungefär 700m.
Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 23:16Tanto upp till Götgatan fick jag till ung. 45 meters höjdskillnad enligt gmap-pedometersidan
Tanto upp till Götgatan fick jag till ung. 45 meters höjdskillnad enligt gmap-pedometersidan
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 10:00Ja huvaligen stigningen från tanto är inte så himla rolig, men det är bara att bita ihop och tänka att då har man inte så långt kvar sen.
Ja huvaligen stigningen från tanto är inte så himla rolig, men det är bara att bita ihop och tänka att då har man inte så långt kvar sen.
Quote from Jonny Persson on 21 August 2009, 10:04Enligt arrangören är skillnaden mellan banans högsta och lägsta punkt 18 meter...
Enligt arrangören är skillnaden mellan banans högsta och lägsta punkt 18 meter...
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 12:17Aha, då är gmap-kartan i fot fast man har valt "Metric" för distanser.
BILD:http://i29.tinypic.com/30uz6gy.jpg
Aha, då är gmap-kartan i fot fast man har valt "Metric" för distanser.
BILD:http://i29.tinypic.com/30uz6gy.jpg
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 12:57Jag har fått ont i foten och ägnar mig åt att vila istället för att vässa formen som planerat. Har Tjejmilen inplanerat som lite träningspass nästa söndag men jag hoppar nog hellre över den och vilar mig hel till halvmaran. Startar hellre otränad på halvm
Jag har fått ont i foten och ägnar mig åt att vila istället för att vässa formen som planerat. Har Tjejmilen inplanerat som lite träningspass nästa söndag men jag hoppar nog hellre över den och vilar mig hel till halvmaran. Startar hellre otränad på halvm
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 13:30Men här ska jag peppa er ordentligt:
Halvmaran går samma dag som Uppsala Monster Tur 100 KM. Så när ni startar klockan 16:30 så har vi redan sprungit i 9,5 timmar. Flera av oss i Uppsala kommer då att ha bortåt 21095 meter kvar att springa precis som ni
Men här ska jag peppa er ordentligt:
Halvmaran går samma dag som Uppsala Monster Tur 100 KM. Så när ni startar klockan 16:30 så har vi redan sprungit i 9,5 timmar. Flera av oss i Uppsala kommer då att ha bortåt 21095 meter kvar att springa precis som ni
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 13:33bra pepp där Micke!
jag ska tänka på er när jag startar på halvmaran!
bra pepp där Micke!
jag ska tänka på er när jag startar på halvmaran!