Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jag börjar känna mig riktigt peppad nu, det ska bli så roligt.
jag tycker om att springa lopp, stämningen, folket, ladrenalinet.. yckan när man är i mål..

Jag hör också till debutanterna detta år. Har tidigare aldrig sprungit mer än en mil men har nu kommit igång bra och siktar till helgen på mitt första riktiga långpass (16 - 17 km). Målet är som många andra att ta mig runt inom maxtiden - kommer jag unde

Pepp!

Jag sprang alldeles för otränad för 2 år sedan och mådde inte så bra i ben och knän efteråt. Nu har jag tränat mycket bättre och har som mål att gå under 2 timmar samt framförallt att må bra efteråt.

Pepp!

Förövrigt så tycker jag att det allra bä

Gör min fjärde halvmara i huvudstaden. Målet blir samma som förra försöket, under 1.24.24. Hade tränat hårt inför Göteborgsvarvet i våras, men insjuknade och fick aldrig chans att spänna bågen. Så jag är superpepp på det här loppet!! (t+)

Andra gången halvmara i Sthlm och andra halvmaran iår. Sprang rätt nertränad på dryga 1:31 i göteborgsvarvet så nu siktar jag på sub 90. I och för sig har jag varit skadad dryga tre veckor i sommar men borde väl kunna komma tillbaka till vårformen innan h

Lycka till Josefin! (och alla andra som ska springa såklart!) 😀 Jag hade tänkt göra min första halvmara just i Sthlm, men det blir nog inte så. Siktar på Varvet nästa år istället.

vad med massa pepp och se alla olika målsättningar inför loppet!
Jag känner på mig att det kommer bli en kanondag!

Jag springer allt som oftast 1 mil (runt 42 min i år) men funderar nu på att springa STHLM halvmara som mitt första längre lopp. Hinner jag träna upp mig på en månad och klara en rimlig tid (typ 1.35)? Kollade Anders Szalkais träningsprogram för halvmaran

23 dagar kvar!!!
Massa pepp till alla!
redigerat med rätt dagar 🙂

VA?!?

39 dagar??

Är inte loppet den 12 september?