Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 12:30Ojoj, nu börjar jag bli NERVÖÖÖÖS!! Tänk om det går åt helvete? Tänk om jag inte orkar springa hela vägen? Tänk om all energi tar slut nånstans vid femton kilometer??
Har ni också pirr i magen?
Ojoj, nu börjar jag bli NERVÖÖÖÖS!! Tänk om det går åt helvete? Tänk om jag inte orkar springa hela vägen? Tänk om all energi tar slut nånstans vid femton kilometer??
Har ni också pirr i magen?
Quote from Catharina Brattlin on 11 September 2009, 13:55O ja!! Men mitt pirr handlar om att jag kämpar mot en förkylning som min yngste son snart har vunnit kampen emot. Det är svårt att inte bli smittad som mamma.
Men, vilopulsen var OK imorse, och halssvidet är nästan borta så det kanske ordnar sig?
Roligt
O ja!! Men mitt pirr handlar om att jag kämpar mot en förkylning som min yngste son snart har vunnit kampen emot. Det är svårt att inte bli smittad som mamma.
Men, vilopulsen var OK imorse, och halssvidet är nästan borta så det kanske ordnar sig?
Roligt
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 14:03Tack för tipsen Sylvia! 😀 Dextrosol eller russin får det bli. Och 3k två gånger är helt klart ingenting. 🙂 Jag ska ägna mig åt mental fokusering och målbilder på tågresan upp och se framför mig hur jag kommer i mål som en vinnare. 🙂
Och det ska verkli
Tack för tipsen Sylvia! 😀 Dextrosol eller russin får det bli. Och 3k två gånger är helt klart ingenting. 🙂 Jag ska ägna mig åt mental fokusering och målbilder på tågresan upp och se framför mig hur jag kommer i mål som en vinnare. 🙂
Och det ska verkli
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 14:16jag är jättepirrig
speciellt efter att jag nu hämtat nummerlappen
då känns det mer på riktigt liksom.Jag är mest pirrig för att jag den här gången känner mycket högre press på mig själv, på varvet var det min första halvmara och målet var att ta mig ru
jag är jättepirrig
speciellt efter att jag nu hämtat nummerlappen
då känns det mer på riktigt liksom.
Jag är mest pirrig för att jag den här gången känner mycket högre press på mig själv, på varvet var det min första halvmara och målet var att ta mig ru
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 14:16Akta dig för russin! För mycket russin kan ha samma effekt på magen som katrinplommon. Vilket jag upptäckte på Östergarn marathon (stafetten) förrförra sommaren. Så nära SOS har jag aldrig varit...
Akta dig för russin! För mycket russin kan ha samma effekt på magen som katrinplommon. Vilket jag upptäckte på Östergarn marathon (stafetten) förrförra sommaren. Så nära SOS har jag aldrig varit...
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 14:23David: Hoppsan! Haha, då ska jag kanske undvika russinen då. 🙂 Fast jag hade nog inte tänkt vräka i mig ett helt paket eller så... 😛
David: Hoppsan! Haha, då ska jag kanske undvika russinen då. 🙂 Fast jag hade nog inte tänkt vräka i mig ett helt paket eller så... 😛