Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 08:39Har också följt Szalkais program på webben. Skall bli riktigt kul att se vad för resultat det ger
Har också följt Szalkais program på webben. Skall bli riktigt kul att se vad för resultat det ger
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 15:31Jag har också följt programmet, utom sista veckan när jag har varit en gnutta krasslig. Är tillbaka nu och hoppas att inte för mycket har försvunnit. Kommer sikta på sub 2 och ställa VP på klockan på 5:40 och se om det håller... 😉
Har två kusiner att tam
Jag har också följt programmet, utom sista veckan när jag har varit en gnutta krasslig. Är tillbaka nu och hoppas att inte för mycket har försvunnit. Kommer sikta på sub 2 och ställa VP på klockan på 5:40 och se om det håller... 😉
Har två kusiner att tam
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 15:34massa pepp såhär två dagar innan.
En fråga
hur ska man äta på lördagen?rejäl frukost vid 9
lätt lunch vid 12
mellanmål vid 15
springa 16.55ser det ok ut ?
tar tacksamet emot tips och förslag på vad och när man ska äta innan loppet!
massa pepp såhär två dagar innan.
En fråga
hur ska man äta på lördagen?
rejäl frukost vid 9
lätt lunch vid 12
mellanmål vid 15
springa 16.55
ser det ok ut ?
tar tacksamet emot tips och förslag på vad och när man ska äta innan loppet!
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 15:52Jag håller med dig Josefine, alla tips om vad man bör äta och när tas tacksamt emot.
Jag håller med dig Josefine, alla tips om vad man bör äta och när tas tacksamt emot.
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 16:06Pepp, pepp!
Pepp, pepp!
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 18:25Själv kan jag inte spring så nära på maten, jag äter det sista senast 13.30.
Rejäl frukost vid 9 och bra lunch vid 13-tiden och bara dricka fram tills typ 15.30.
Själv kan jag inte spring så nära på maten, jag äter det sista senast 13.30.
Rejäl frukost vid 9 och bra lunch vid 13-tiden och bara dricka fram tills typ 15.30.
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 19:18Så här brukar jag äta på tävlingsdagen:
07.30 - 08.00 Frukost: gröt med färska bär och minimjölk. Stor kaffe.
11.30 - 12.00 Lunch: kyckling med pasta och färska grönsaker alternativt köttfärssås med pasta och färska grönsaker. Tallriksmodell: halva tall
Så här brukar jag äta på tävlingsdagen:
07.30 - 08.00 Frukost: gröt med färska bär och minimjölk. Stor kaffe.
11.30 - 12.00 Lunch: kyckling med pasta och färska grönsaker alternativt köttfärssås med pasta och färska grönsaker. Tallriksmodell: halva tall
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 19:51Med tanke på att jag startar 16:45 så kommer jag nog att äta ett sista mål mat så nära som två timmar innan start. Jag hoppade över en stor lunch innan starten på Sthlm Marathon i sommras och jag höll knappt på att ta mig i mål. Den fadäsen tänker jag int
Med tanke på att jag startar 16:45 så kommer jag nog att äta ett sista mål mat så nära som två timmar innan start. Jag hoppade över en stor lunch innan starten på Sthlm Marathon i sommras och jag höll knappt på att ta mig i mål. Den fadäsen tänker jag int
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 09:19Jossan: Jag svarar som Pontus och tar min sista näring sisådär 3 timmar innan
Men det är ju individuellt hur magen funkar.
Sen tror jag det viktiga är att du fyller på de sista dagarna innan med bra och mycket kost då du ska hålla på bortåt 2:30 timme och
Jossan: Jag svarar som Pontus och tar min sista näring sisådär 3 timmar innan
Men det är ju individuellt hur magen funkar.
Sen tror jag det viktiga är att du fyller på de sista dagarna innan med bra och mycket kost då du ska hålla på bortåt 2:30 timme och
Quote from Catharina Brattlin on 11 September 2009, 09:28Josefine, ät som Du gjorde innan Göteborgsvarvet. Man ska inte ändra på ett koncept som funkar. 🙂
Josefine, ät som Du gjorde innan Göteborgsvarvet. Man ska inte ändra på ett koncept som funkar. 🙂