Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 10:52Kör också Firefox på mac, och det finns ingen graf i Fredrikas inlägg däremot i Markus.
Kör också Firefox på mac, och det finns ingen graf i Fredrikas inlägg däremot i Markus.
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 11:00Beror på att Fredrikas dator har redan bilden på datorn. Samma fenomen när man länkar till bildarkiv med inloggning, det fungerar endast om den datorn man sitter på är inloggad.
Beror på att Fredrikas dator har redan bilden på datorn. Samma fenomen när man länkar till bildarkiv med inloggning, det fungerar endast om den datorn man sitter på är inloggad.
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 12:05Jag har lagt upp den som jpg nu så det borde fungera. Men det är alltså samma graf som Markus så snällt lade upp så låt inte det avhålla er från att kommentera 🙂
Jag har lagt upp den som jpg nu så det borde fungera. Men det är alltså samma graf som Markus så snällt lade upp så låt inte det avhålla er från att kommentera 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 12:08Fortfarande, trots refresh, osynlig. Men det spelar ju ingen roll här, eftersom Markus graf syns.
Fortfarande, trots refresh, osynlig. Men det spelar ju ingen roll här, eftersom Markus graf syns.
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 12:13Jag såg Fredrikas graf redan inatt, kan ha varit runt 0230 kanske.
Jag såg Fredrikas graf redan inatt, kan ha varit runt 0230 kanske.
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 15:08Spontant, hade jag kört 70-80 alla veckor utom i återhämtningsveckorna(45-50) och varierat med intensitet.
Spontant, hade jag kört 70-80 alla veckor utom i återhämtningsveckorna(45-50) och varierat med intensitet.
Quote from ellen olsson on 12 January 2009, 19:28Han som vann UTMB med en timmes marginal senast - Kilian Jornet - åker mycket skidor och han cyklar en hel del också. Det underlättar förstås om man bor i bergen som han gör... 🙂
http://www.kilianjornet.com/
Jag tror att det bara är de katalanska sidorn
Han som vann UTMB med en timmes marginal senast - Kilian Jornet - åker mycket skidor och han cyklar en hel del också. Det underlättar förstås om man bor i bergen som han gör... 🙂
http://www.kilianjornet.com/
Jag tror att det bara är de katalanska sidorn
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 19:32Det finns bra grejor i Andorra, och man kan köpa billiga Festinaklockor.
Det finns bra grejor i Andorra, och man kan köpa billiga Festinaklockor.
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 19:34David, tack för input! Det var nog den biten jag tyckte var svårast, hur mycket skall man ligga högt volymmässigt liksom. Mitt problem med det här med att variera intensitet är att hårda pass erfarenhetsmässigt tar ganska hårt på mig, och kräver mycket åt
David, tack för input! Det var nog den biten jag tyckte var svårast, hur mycket skall man ligga högt volymmässigt liksom. Mitt problem med det här med att variera intensitet är att hårda pass erfarenhetsmässigt tar ganska hårt på mig, och kräver mycket åt
Quote from ellen olsson on 12 January 2009, 19:39Bonusinfo: Kilian Jornets mamma skjutsade barnen till och från skolan med cykel och cykelkärra när de var små. Det var över en mil enkel väg och skapligt många höjdmeter...
Bonusinfo: Kilian Jornets mamma skjutsade barnen till och från skolan med cykel och cykelkärra när de var små. Det var över en mil enkel väg och skapligt många höjdmeter...