Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kör också Firefox på mac, och det finns ingen graf i Fredrikas inlägg däremot i Markus.

Beror på att Fredrikas dator har redan bilden på datorn. Samma fenomen när man länkar till bildarkiv med inloggning, det fungerar endast om den datorn man sitter på är inloggad.

Jag har lagt upp den som jpg nu så det borde fungera. Men det är alltså samma graf som Markus så snällt lade upp så låt inte det avhålla er från att kommentera 🙂

Fortfarande, trots refresh, osynlig. Men det spelar ju ingen roll här, eftersom Markus graf syns.

Jag såg Fredrikas graf redan inatt, kan ha varit runt 0230 kanske.

Spontant, hade jag kört 70-80 alla veckor utom i återhämtningsveckorna(45-50) och varierat med intensitet.

Han som vann UTMB med en timmes marginal senast - Kilian Jornet - åker mycket skidor och han cyklar en hel del också. Det underlättar förstås om man bor i bergen som han gör... 🙂
http://www.kilianjornet.com/
Jag tror att det bara är de katalanska sidorn

Det finns bra grejor i Andorra, och man kan köpa billiga Festinaklockor.

David, tack för input! Det var nog den biten jag tyckte var svårast, hur mycket skall man ligga högt volymmässigt liksom. Mitt problem med det här med att variera intensitet är att hårda pass erfarenhetsmässigt tar ganska hårt på mig, och kräver mycket åt

Bonusinfo: Kilian Jornets mamma skjutsade barnen till och från skolan med cykel och cykelkärra när de var små. Det var över en mil enkel väg och skapligt många höjdmeter...