Quote from Guest on 2 April 2008, 09:08Väljer att lägga detta här eftersom denna utmaning är öppen för alla som vill springa med vagn. Själv har jag Emil snart nio månader i min vagn men man kan ha vad man vill i sin 🙂 Blev lite sporrad av Anders L här på Funbeat med följande mening "Sub 50
Väljer att lägga detta här eftersom denna utmaning är öppen för alla som vill springa med vagn. Själv har jag Emil snart nio månader i min vagn men man kan ha vad man vill i sin 🙂 Blev lite sporrad av Anders L här på Funbeat med följande mening "Sub 50
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 09:1857 på milen med barnvagn är ju mycket bra, åtminstone i mina ögon. Vad gjorde du milen på innan barnafödandet då?
57 på milen med barnvagn är ju mycket bra, åtminstone i mina ögon. Vad gjorde du milen på innan barnafödandet då?
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 09:24Sprang aldrig millopp innan jag fick barn, men jag har en miltid från min sista halvmara och den var på 46 minuter.
Sprang aldrig millopp innan jag fick barn, men jag har en miltid från min sista halvmara och den var på 46 minuter.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 09:32Låter häftigt, mina träningspolare kör nästan all löpning med banvagn. Spelar ingen roll om det är backlöp, distans eller bara lätt uppvärmning, ungarna är med på allt:).
Den nyaste farsan han hade med sig sin dotter i skidspåren över påsk och stakade för
Låter häftigt, mina träningspolare kör nästan all löpning med banvagn. Spelar ingen roll om det är backlöp, distans eller bara lätt uppvärmning, ungarna är med på allt:).
Den nyaste farsan han hade med sig sin dotter i skidspåren över påsk och stakade för
Quote from ellen olsson on 2 April 2008, 09:36> Den nyaste farsan han hade med sig sin dotter i skidspåren över påsk och stakade förbi norrmännen...
Var någonstans? Jag har en kompis som är ganska nybliven farsa och jag kan tänka mig att han stakade förbi de flesta, trots pulka med unge, i påskas...
> Den nyaste farsan han hade med sig sin dotter i skidspåren över påsk och stakade förbi norrmännen...
Var någonstans? Jag har en kompis som är ganska nybliven farsa och jag kan tänka mig att han stakade förbi de flesta, trots pulka med unge, i påskas...
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 09:41Ska bara packa upp min vagn sen kör vi så det ryker Katarina 🙂 Känner mig taggad!
.
Jag kollade lite lopp:
Skrylleloppet, alldeles för backigt...
Lundaloppet, men det är kanske för backigt.
Blodomloppet Malmö , kvällslopp så det går bort för barnets sku
Ska bara packa upp min vagn sen kör vi så det ryker Katarina 🙂 Känner mig taggad!
.
Jag kollade lite lopp:
Skrylleloppet, alldeles för backigt...
Lundaloppet, men det är kanske för backigt.
Blodomloppet Malmö , kvällslopp så det går bort för barnets sku
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 09:41Japp det e troligen samma fasse vi tänker på...
Japp det e troligen samma fasse vi tänker på...
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 09:43Man öppnar upp för otroligt mycket mer tid när man väljer att ta med sig barnet på sin runda. Vi har ingen släkt i närheten som kan hjälpa oss med barnpassning så vi måste dela lika på den tid vi har till träning. Ett av mina mål är att kunna springa lång
Man öppnar upp för otroligt mycket mer tid när man väljer att ta med sig barnet på sin runda. Vi har ingen släkt i närheten som kan hjälpa oss med barnpassning så vi måste dela lika på den tid vi har till träning. Ett av mina mål är att kunna springa lång
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 09:48Anders, det verkar som att Malmö 10K blir den första löputmaningen. Som det såg ut förra året så var det lite knöligt i starten (smalt och trångt) och jag undrar om dom hade chip?? (någon som kommer ihåg?)
Men jag tycket vi satsar på det som första lopp.
Anders, det verkar som att Malmö 10K blir den första löputmaningen. Som det såg ut förra året så var det lite knöligt i starten (smalt och trångt) och jag undrar om dom hade chip?? (någon som kommer ihåg?)
Men jag tycket vi satsar på det som första lopp.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 10:03Katarina,
Barnvagnar måste väl ändå få stå först? Nä, men annars klockar man själv och så får man gå på den inofficiella tiden, inte mycket man kan göra. Eller om man klär vagnen i granris så flyttar sig folk kanske...Djuphavsbadet, ja då blir det nog i
Katarina,
Barnvagnar måste väl ändå få stå först? Nä, men annars klockar man själv och så får man gå på den inofficiella tiden, inte mycket man kan göra. Eller om man klär vagnen i granris så flyttar sig folk kanske...
Djuphavsbadet, ja då blir det nog i