Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 13:36Det är det redan! 😀
Det är det redan! 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 14:06Såg en film på youtube där det var en kille som sprang Ironman med sin handikappade son i vagn (rullstol). Dessförinnan på släp i gummiflotte och sittande på framgaffeln på specialbyggd cykel.
http://www.youtube.com/watch?v=f4B-r8KJhlE
Såg en film på youtube där det var en kille som sprang Ironman med sin handikappade son i vagn (rullstol). Dessförinnan på släp i gummiflotte och sittande på framgaffeln på specialbyggd cykel.
http://www.youtube.com/watch?v=f4B-r8KJhlE
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 14:19Team Hoyt.....har fixat en löpar rullstol (att ha min dotter i )efter jag såg det....snacka superfarsa 🙂
Team Hoyt.....har fixat en löpar rullstol (att ha min dotter i )efter jag såg det....snacka superfarsa 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 14:34Stefan, den där roterades i en tråd för ett tag sen. Jag får då lite svid i halsen när jag ser den, en riktig tear-jerker. Var det inte en "inspirations"-tråd?
Stefan, den där roterades i en tråd för ett tag sen. Jag får då lite svid i halsen när jag ser den, en riktig tear-jerker. Var det inte en "inspirations"-tråd?
Quote from Elias Engqvist on 2 April 2008, 14:40Jag måste säga att jag blir INTE inspirerad av såna filmer - tycker det är smått hysteriskt/osmakligt... Letade efter ironmanfilmer för att peppa mig med inför min ironman-debut och hittade förvånande många av den typen. Ironman med ett ben, Ironman utan
Jag måste säga att jag blir INTE inspirerad av såna filmer - tycker det är smått hysteriskt/osmakligt... Letade efter ironmanfilmer för att peppa mig med inför min ironman-debut och hittade förvånande många av den typen. Ironman med ett ben, Ironman utan
Quote from Eric Jacobsson on 2 April 2008, 14:42Det där är ju helt otroligt...
Det där är ju helt otroligt...
Quote from Jonas Täng on 2 April 2008, 14:53Varför skulle backpass vara för svåra med vagn? Man behöver ju inte springa med vagnen i backen, utan värmer upp till backarna och låter vagnen stå nedanför medan man kutar upp och ner. Sedan joggar man ner på vägen hem.
Vi hade iofs en joggingvagn och
Varför skulle backpass vara för svåra med vagn? Man behöver ju inte springa med vagnen i backen, utan värmer upp till backarna och låter vagnen stå nedanför medan man kutar upp och ner. Sedan joggar man ner på vägen hem.
Vi hade iofs en joggingvagn och
Quote from Eric Jacobsson on 2 April 2008, 15:00finns det alltså speciella joggingvagnar???
finns det alltså speciella joggingvagnar???
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 15:01Japp, sedan många år tillbaka.
Vissa har dem annars också men jag tycker inte att komforten är bra nog för det. Dessutom är det många av dem där barnets ben hänger ner. Jag tycker alltså att om man har en joggingvagn till ett litet barn så bör man ha en
Japp, sedan många år tillbaka.
Vissa har dem annars också men jag tycker inte att komforten är bra nog för det. Dessutom är det många av dem där barnets ben hänger ner. Jag tycker alltså att om man har en joggingvagn till ett litet barn så bör man ha en
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 15:20Vi letar efter en Cougar 1:a så så fort blocket ger oss tur så kan jag kanske ta ett övningspass med er då... och ja det är vårt första. 🙂
Vi letar efter en Cougar 1:a så så fort blocket ger oss tur så kan jag kanske ta ett övningspass med er då... och ja det är vårt första. 🙂