Quote from Bjarne Lewin on 2 April 2008, 19:25under eller i det här fallet snabbare än!
under eller i det här fallet snabbare än!
Quote from Francesco Maria Di Campli on 2 April 2008, 19:29Ok, då förstår jag. Vad är det kort för? För det är väl kort för något?
Ok, då förstår jag. Vad är det kort för? För det är väl kort för något?
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 19:36"sub" är kortform för "under"
subsonisk, under ljudets hastighet
subkutan, under huden
subkultur, underground-kultur
"sub" är kortform för "under"
subsonisk, under ljudets hastighet
subkutan, under huden
subkultur, underground-kultur
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 19:50Sublim, Subrett, Substans, Substantiell, Subtil, Subversiv.
Sublim, Subrett, Substans, Substantiell, Subtil, Subversiv.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 19:52subway
(kunde inte låta bli)
subway
(kunde inte låta bli)
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 19:56i det här fallet handlar det om sub 50 på milen med barnvagn 😉
För att återknyta till ämnet.
David, stick om du inte har nån vagn att komma med eller något bra tips på 12,5" hjul.
i det här fallet handlar det om sub 50 på milen med barnvagn 😉
För att återknyta till ämnet.
David, stick om du inte har nån vagn att komma med eller något bra tips på 12,5" hjul.
Quote from Elias Engqvist on 2 April 2008, 19:58Submarin
och
sub kommer tydligen från latinet...
Submarin
och
sub kommer tydligen från latinet...
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 20:03Skoda hade 13 tummare på den berömda som Christer Glenning rullade med.
Skoda hade 13 tummare på den berömda som Christer Glenning rullade med.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 20:13Tack tack, nu blir det garanterat sub 50
Tack tack, nu blir det garanterat sub 50
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 21:07Just satt ihop min Biltema-vagn och upptäcker att hjulen är så jäkla små att det inte går att komma åt att pumpa däcken...
Just satt ihop min Biltema-vagn och upptäcker att hjulen är så jäkla små att det inte går att komma åt att pumpa däcken...