Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 21:33Rune Larsson som sprang över USA med en BabyJogger säger att det bara är den som gäller. Den har maskinlager och 20" däck vilket gör att du kan byta till racerdäck för liggcykel och få en i princip motståndslös färd.
Men den kostar tydligen därefter ocks
Rune Larsson som sprang över USA med en BabyJogger säger att det bara är den som gäller. Den har maskinlager och 20" däck vilket gör att du kan byta till racerdäck för liggcykel och få en i princip motståndslös färd.
Men den kostar tydligen därefter ocks
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 22:33BabyJogger Performance (den med 20" däck) kostar fem lakan, men i USA är de rätt billioga, speciellt med dollarn nu... Springer man mytcket så är det värt det. Jag har köpt billigast möjliga som sagt, biltema 599 kr. Får se om den funkar. Gillar jag och l
BabyJogger Performance (den med 20" däck) kostar fem lakan, men i USA är de rätt billioga, speciellt med dollarn nu... Springer man mytcket så är det värt det. Jag har köpt billigast möjliga som sagt, biltema 599 kr. Får se om den funkar. Gillar jag och l
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 22:34Linus, det är inte lätt att få tag i Cougar billigt på blocket. Dyker det upp nån så vill de ha nypris minus en tusenlapp. Vetefasen om jag inte hellre skulle köpt en ny då med garanti och i nyskick.
Linus, det är inte lätt att få tag i Cougar billigt på blocket. Dyker det upp nån så vill de ha nypris minus en tusenlapp. Vetefasen om jag inte hellre skulle köpt en ny då med garanti och i nyskick.
Quote from ellen olsson on 2 April 2008, 23:13En Biltemavagn var med på Aktivitus löpskola i lördags (halvisig 8km-slinga i Skatås). Av vad jag förstod så funkade den helt OK både då och det antal månader den använts innan.
En Biltemavagn var med på Aktivitus löpskola i lördags (halvisig 8km-slinga i Skatås). Av vad jag förstod så funkade den helt OK både då och det antal månader den använts innan.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 23:24Fredrik,
Det låter bra. Den har handbroms och ser någorlunda stadig ut även om hjulen är lite små. Men det är ju trots allt inte vagnen som gör löparen 🙂
Fredrik,
Det låter bra. Den har handbroms och ser någorlunda stadig ut även om hjulen är lite små. Men det är ju trots allt inte vagnen som gör löparen 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 23:59"Men det är ju trots allt inte vagnen som gör löparen"
Det skulle eventuellt kunna vara det om man är lite finurlig när det kommer till nedförsbackarna.
"Men det är ju trots allt inte vagnen som gör löparen"
Det skulle eventuellt kunna vara det om man är lite finurlig när det kommer till nedförsbackarna.
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 08:06ja, man springer onekligen om folk när det går nedför:-)
ja, man springer onekligen om folk när det går nedför:-)
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 11:28Heja pa alla ni med barnvagn, det ger motivation till oss andra med, speciellt vi som ar radda for att inte kunna trana nar man fatt barn pga tidsbrist... ni visar att det gar hur bra som helst och det ar kul!
Heja pa alla ni med barnvagn, det ger motivation till oss andra med, speciellt vi som ar radda for att inte kunna trana nar man fatt barn pga tidsbrist... ni visar att det gar hur bra som helst och det ar kul!
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 13:08Nina,
träna hinner man, det är teve man inte hinner med 🙂
Nina,
träna hinner man, det är teve man inte hinner med 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 13:48TV är inte sa viktigt...(eller?) men träna absolut sa det ar bra att veta att man kan fortsatta aven med sma knottingar hemma...
TV är inte sa viktigt...(eller?) men träna absolut sa det ar bra att veta att man kan fortsatta aven med sma knottingar hemma...