Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 08:54Perfekt att vara föräldraledig. Jag flyttade när jag var arton.
Perfekt att vara föräldraledig. Jag flyttade när jag var arton.
Quote from Jonas Täng on 4 April 2008, 09:27"Perfekt att vara föräldraledig. Jag flyttade när jag var arton. "
---> och tog alltså ledigt från föräldrarna då?
"Perfekt att vara föräldraledig. Jag flyttade när jag var arton. "
---> och tog alltså ledigt från föräldrarna då?
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 09:40Deras vetorätt försvann med Junior ut genom dörren.
Deras vetorätt försvann med Junior ut genom dörren.
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 09:51Jag har aldrig riktigt känt att jag kunnat lita på vare sig bältet i vagnen eller lösa som går att köpa till ... men man kan råka ut för läskigheter när man minst anar det, engång när jag väntade på grön gubbe gick en karl rätt in i vagnen från sidan PANG
Jag har aldrig riktigt känt att jag kunnat lita på vare sig bältet i vagnen eller lösa som går att köpa till ... men man kan råka ut för läskigheter när man minst anar det, engång när jag väntade på grön gubbe gick en karl rätt in i vagnen från sidan PANG
Quote from Eric Jacobsson on 4 April 2008, 09:53Men hu, vad obehagligt! Hoppas han fick grymt dåligt samvete efteråt!
Men hu, vad obehagligt! Hoppas han fick grymt dåligt samvete efteråt!
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 09:54Han blev nog lite skraj, men inget mot hur omskakad jag var!
Lärt mig att Sthm City ska man åka hem från vid halv tolv om man har en barnvagn!
Han blev nog lite skraj, men inget mot hur omskakad jag var!
Lärt mig att Sthm City ska man åka hem från vid halv tolv om man har en barnvagn!
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 10:37Anders: Helt rätt, en tung pansar-barnvagn är skönt att trycka runt i all terräng. Hur stabil som helst. Förhoppningsvis har löpvagnarna utvecklats, men när de var nya så välte en del av dem av att barnet bytte sovställning. Inte så kul att upptäcka efter
Anders: Helt rätt, en tung pansar-barnvagn är skönt att trycka runt i all terräng. Hur stabil som helst. Förhoppningsvis har löpvagnarna utvecklats, men när de var nya så välte en del av dem av att barnet bytte sovställning. Inte så kul att upptäcka efter
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 11:14Per,
Brio:n välter inte första taget och gör den det så sitter han väl fastsurrad. Men kollar man på de dyrare löparvagnarna så är det ju ännu mer avancerat säkerhetstänk, speciellt Chariots vagnar. Där sitter ungen fastsurrad som inne i en Formel-1-bil m
Per,
Brio:n välter inte första taget och gör den det så sitter han väl fastsurrad. Men kollar man på de dyrare löparvagnarna så är det ju ännu mer avancerat säkerhetstänk, speciellt Chariots vagnar. Där sitter ungen fastsurrad som inne i en Formel-1-bil m
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 13:12Kom att tänka på steadycam. Knodden får en egen liten plattform att sitta på. Bältad barnstol istället för kamera. 🙂
http://picasaweb.google.com/alwaysfriday/RomaniaTurkey/photo#5101939894114609074
Kom att tänka på steadycam. Knodden får en egen liten plattform att sitta på. Bältad barnstol istället för kamera. 🙂
http://picasaweb.google.com/alwaysfriday/RomaniaTurkey/photo#5101939894114609074