Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPers på milen med barnvagn
You need to log in to create posts and topics.

Perfekt att vara föräldraledig. Jag flyttade när jag var arton.

"Perfekt att vara föräldraledig. Jag flyttade när jag var arton. "

---> och tog alltså ledigt från föräldrarna då?

Deras vetorätt försvann med Junior ut genom dörren.

Jag har aldrig riktigt känt att jag kunnat lita på vare sig bältet i vagnen eller lösa som går att köpa till ... men man kan råka ut för läskigheter när man minst anar det, engång när jag väntade på grön gubbe gick en karl rätt in i vagnen från sidan PANG

Men hu, vad obehagligt! Hoppas han fick grymt dåligt samvete efteråt!

Han blev nog lite skraj, men inget mot hur omskakad jag var!
Lärt mig att Sthm City ska man åka hem från vid halv tolv om man har en barnvagn!

Anders: Helt rätt, en tung pansar-barnvagn är skönt att trycka runt i all terräng. Hur stabil som helst. Förhoppningsvis har löpvagnarna utvecklats, men när de var nya så välte en del av dem av att barnet bytte sovställning. Inte så kul att upptäcka efter

Per,
Brio:n välter inte första taget och gör den det så sitter han väl fastsurrad. Men kollar man på de dyrare löparvagnarna så är det ju ännu mer avancerat säkerhetstänk, speciellt Chariots vagnar. Där sitter ungen fastsurrad som inne i en Formel-1-bil m

Kom att tänka på steadycam. Knodden får en egen liten plattform att sitta på. Bältad barnstol istället för kamera. 🙂
http://picasaweb.google.com/alwaysfriday/RomaniaTurkey/photo#5101939894114609074