Quote from Guest on 28 June 2008, 17:59Här ska ni få något att bita i. Tränar regelbundet med inriktning cykel/löpning. Har avverkat lopp som Halvättern under 6 h, Lidingö tjejlopp under timmen, Göteborgsvarvet på 1.57 och har pers på 52 nått på milen. Är lagom seriös, tränar främst för att må
Här ska ni få något att bita i. Tränar regelbundet med inriktning cykel/löpning. Har avverkat lopp som Halvättern under 6 h, Lidingö tjejlopp under timmen, Göteborgsvarvet på 1.57 och har pers på 52 nått på milen. Är lagom seriös, tränar främst för att må
Quote from Urban Nilsson on 28 June 2008, 18:09Jag tycker att du ska ta kontakt med någon av triathleterna på FB, t ex Christer Gustvasson. Cykling och löpning kan du ju köra samma dag eller tätt in på varandra och de har rätt mycket erfrenhet av det.
Jag tycker att du ska ta kontakt med någon av triathleterna på FB, t ex Christer Gustvasson. Cykling och löpning kan du ju köra samma dag eller tätt in på varandra och de har rätt mycket erfrenhet av det.
Quote from Viktor Wrede on 28 June 2008, 19:56Mmmm ..har faktiskt köpt mej en bok om duathlon och hämtat lite tankar där men har fortfarande svårt att få nån struktur på det hela själv...
Mmmm ..har faktiskt köpt mej en bok om duathlon och hämtat lite tankar där men har fortfarande svårt att få nån struktur på det hela själv...
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 19:58jag tycker du ska fråga en personlig tränare . Eller så går du på löpband 60 min ena dagen och sen vial en dag sen cykla osv
jag tycker du ska fråga en personlig tränare . Eller så går du på löpband 60 min ena dagen och sen vial en dag sen cykla osv
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 20:17Glöm inte att träna styrka, explosiv styrka och kordination och teknik. Ett syrkepass i veckan hos tex PT kommer ge dig större effekt på löp/cykelbanan än ännu mera löp eller cykelträning...(PS inte kollat i din träningskalender så jag vet hur det ser ut
Glöm inte att träna styrka, explosiv styrka och kordination och teknik. Ett syrkepass i veckan hos tex PT kommer ge dig större effekt på löp/cykelbanan än ännu mera löp eller cykelträning...(PS inte kollat i din träningskalender så jag vet hur det ser ut
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 20:18Nu har jag kollat! Lägg in ett styrkepass i veckan!!!
Nu har jag kollat! Lägg in ett styrkepass i veckan!!!
Quote from Viktor Wrede on 28 June 2008, 20:19Tror säkert att det finns mycket att hämta där - det är just därför jag vill ha lite proffshjälp! Just nu känns det mest som man harvar på lite hit och dit men jag inbildar mej att ett "riktigt" upplägg skulle kunna ge större vinst för mindre slit/distans
Tror säkert att det finns mycket att hämta där - det är just därför jag vill ha lite proffshjälp! Just nu känns det mest som man harvar på lite hit och dit men jag inbildar mej att ett "riktigt" upplägg skulle kunna ge större vinst för mindre slit/distans
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 20:26När det gäller löpteknik och bra styrketräning kopplat till det, gäller säkert cykel också så rekommenderar jag att du kontaktar någon utav friidrottsklubbarna där du bor. De brukar vara duktiga på att hjälpa till. När det gäller PT känner jag bara några
När det gäller löpteknik och bra styrketräning kopplat till det, gäller säkert cykel också så rekommenderar jag att du kontaktar någon utav friidrottsklubbarna där du bor. De brukar vara duktiga på att hjälpa till. När det gäller PT känner jag bara några
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 20:30pia ,hoppas du får tag i nåt bra träningschema som gäller till höst ,de finns så mycket
pia ,hoppas du får tag i nåt bra träningschema som gäller till höst ,de finns så mycket
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 20:40Hej Pia.
Varför inte gå med i någon klubb. tex CK Antilopen, en cykelklubb i Norrköping.
Dom kan säkerligen hjälpa dig med ett bra träningsupplägg. Tyvärr känner jag inte till någon tri-/ duathlon klubb i Norrköping, för där har du både och, så att säga.
Hej Pia.
Varför inte gå med i någon klubb. tex CK Antilopen, en cykelklubb i Norrköping.
Dom kan säkerligen hjälpa dig med ett bra träningsupplägg. Tyvärr känner jag inte till någon tri-/ duathlon klubb i Norrköping, för där har du både och, så att säga.