Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 16:13Ett pers är ett pers är ett pers. Det finns inget som heter tidspreskribition.
Ett pers är ett pers är ett pers. Det finns inget som heter tidspreskribition.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 16:14Men jag har ett fint pers på marathon satt på 80-talet. Då var jag full med ungdomsdoping.
Nu lär det bli mitt första och enda marathon, så det resultatet kan jag väl få gotta mej åt lite...? (2.58)Annars skulle jag gärna såhär på gamla dagar och helt d
Men jag har ett fint pers på marathon satt på 80-talet. Då var jag full med ungdomsdoping.
Nu lär det bli mitt första och enda marathon, så det resultatet kan jag väl få gotta mej åt lite...? (2.58)
Annars skulle jag gärna såhär på gamla dagar och helt d
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 16:21Två olika idrottskarriärer med sina olika rekord. Ungdomsårens idrottande och den nya nu när ungarna börjar sköta sig själva. 🙂
Men tro nu inte att jag inte gillar barn. Det finns många glädjeämnen med barn. De tar studenten och flyttar hemmifrån är tv
Två olika idrottskarriärer med sina olika rekord. Ungdomsårens idrottande och den nya nu när ungarna börjar sköta sig själva. 🙂
Men tro nu inte att jag inte gillar barn. Det finns många glädjeämnen med barn. De tar studenten och flyttar hemmifrån är tv
Quote from Elias Engqvist on 19 August 2008, 16:25Lena: Det där är lite tveeggat - visserligen är det kul att kunna säga att "Jag har 45min som pers på milen" Men samtidigt är det ju tråkigt för en själv att aldrig kunna slå det om man håller på tränar i 60-årsåldern. Jag nöjer mig med årsbästa istället!
Lena: Det där är lite tveeggat - visserligen är det kul att kunna säga att "Jag har 45min som pers på milen" Men samtidigt är det ju tråkigt för en själv att aldrig kunna slå det om man håller på tränar i 60-årsåldern. Jag nöjer mig med årsbästa istället!
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 16:27Ja, nästan två olika liv.
Olika sorters liv i allafall.(tonåringar är rätt självgående, mamma hinner springa när hon vill. Och på grund av det jättelånga uppehållet, 20 år, är det riktigt, riktigt kul igen. Och mindre kravfullt.)
Ja, nästan två olika liv.
Olika sorters liv i allafall.
(tonåringar är rätt självgående, mamma hinner springa när hon vill. Och på grund av det jättelånga uppehållet, 20 år, är det riktigt, riktigt kul igen. Och mindre kravfullt.)
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 16:48Årsbästa tycker jag är mycket mer relevant, men eftersom jag ändå inte har några lysande resultat från ungdomen så spelar det ingen större roll för mig.
Årsbästa tycker jag är mycket mer relevant, men eftersom jag ändå inte har några lysande resultat från ungdomen så spelar det ingen större roll för mig.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 16:57Klart att inte lysande resultat från ungdomen är relevanta! Inte det minsta. Bara när man känner ett behov av att skryta lite. Det händer nångång. 😉
Egentligen: resultat och tider spelar väl ingen roll alls egentligen? Huvudsaken är väl ATT man verklige
Klart att inte lysande resultat från ungdomen är relevanta! Inte det minsta. Bara när man känner ett behov av att skryta lite. Det händer nångång. 😉
Egentligen: resultat och tider spelar väl ingen roll alls egentligen? Huvudsaken är väl ATT man verklige
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 17:36Ett pers ÄR ett pers ÄR ett pers - det vidhåller jag. Har man t ex sprungit en mil på 45,00 som snabbast, då HAR man ju det! Även om milen så tar 85 minuter idag.
Däremot är det ju helt verkningslöst att jämföra sig själv som 50-åring med sig själv som
Ett pers ÄR ett pers ÄR ett pers - det vidhåller jag. Har man t ex sprungit en mil på 45,00 som snabbast, då HAR man ju det! Även om milen så tar 85 minuter idag.
Däremot är det ju helt verkningslöst att jämföra sig själv som 50-åring med sig själv som
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 18:08När jag blir 50 tänker jag om inte jämföra i alla fall med massa hästlängder slå mitt jag som 20-åring (V). Än så länge ligger min topp vid 34 år, men hoppas på att kunna klå den vid 40.
(I 20-årsåldern tog jag mig nog runt mitt första milspår, och bö
När jag blir 50 tänker jag om inte jämföra i alla fall med massa hästlängder slå mitt jag som 20-åring (V). Än så länge ligger min topp vid 34 år, men hoppas på att kunna klå den vid 40.
(I 20-årsåldern tog jag mig nog runt mitt första milspår, och bö
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 19:57Sprang mina första 10 km vid 44.
Sprang mina första 10 km vid 44.