Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPersonliga rekord
You need to log in to create posts and topics.

Jag springer visserligen i en helt annan liga än er men är iallafall väldigt nöjd med 48:30 på milen. Tog det nya PB:t för ca 1 vecka sedan, visserligen på löpband men ändå. Grymt bra för att vara jag 🙂

Jag har denna vinter tagit PB på kontinuitet på min utomhusträning! Minst 2 oftast 3 pass/v utomhus hela vintern. Inget väder har ännu fått mig att vika ner mig (t+)

Idag slog jag nytt PB med ca 7 minuter på det kuperade svart/vita 18km-spåret som går runt Harbro-Brantbrink-Lida. Ska bli riktigt kul att testa att maxa ordentligt någon gång framöver när hälsenor och ben känns 100.

18,86km@1:43:54 (snittfart 10,89km/h

Eftersom Markus länkade till den här tråden, får jag väl uppdatera med höstens resultat, nytt PB 38:28 på 10 km Sävedalsloppet.

Jag har i år satt PB på alla lopp jag deltagit i: 3 st 10km, en halvmara, en mara och ett lidingölopp. Jag har desutom sprungit rekordlångt med ca 220 mil i år!
Hoppas jag kan fullfölja den fina sviten med ett nyt PB på nyårsloppet på lördag.

Slog ett efterlängtat pb på 10 km den 11 september - 51:32. Jätteglad och stolt över det. Men nästa år ska jag springa på sub50.

Bra där, Peter! Själv har jag satt PB i alla löplopp jag deltagit i. Någonsin. Undrar när den sviten tar slut? 😉

Magnus: vid första missade PBt lägger man skorna på hyllan och springer aldrig mer 🙂
Skämt åsido så har du haft en enastående utveckling och får nog tvärr snaart se en avmatning om du inte är en världssensation 🙂

I höst har jag sprungit snabbare i lidingö 2:27:43, halvmara 1:33-1:34 och förbättrat New York maraton tid till 3:19:44. 2012 hoppas jag på nytt pers på maraton i Stockholm!

Hoppla, har missat den här tråden tills nu...

Måste stolt säga att jag i år lyckades slå mitt gamla rekord på 10 km sedan jag var 23-24 år och då sprang på 39.46.

Trodde nog aldrig jag skulle ta mig under 40 min igen men slog till på Kalmarmilen med 39