Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPersonliga rekord
You need to log in to create posts and topics.

Ok.

Ingenting är omöjligt! Jag är 47 och har börjat krossa alla mina rekårder! Men det bara att har börjat som 40 åring riktigt träna men ändå. Man kan börja bättra sina veteran rekårder i olika ålders grupper.(H)

Det blev pers idag på 1500m i alla fall, trots enbart grundträning flera månader bakåt (skrev ovan att jag inte riktigt trodde på det).

Tidigare persen 4:17.27/4:22.49i skalades ner till 4:14.84i, 2:49,9/km! 🙂

Grattis Markus....Sådana fruktansvärda kilometer-hastigheter kan jag bara hålla i femhundra meter typ.
Annars så slog jag ett MÄNGD-REKORD igår med hela 3 650 kutade kilometrar under 2010. Dvs 10 km per dag....drygt blir det eftersom jag ju har tretton da

Nytt PB på Sylvesterloppet 10km, 42:32. Slog det gamla med nästan 3 minuter. Mäkta stolt och glad! 😀

YIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAA!

Det blev PB på milen idag av ren löparglädje! 47:11 istället för höstens 50:00. Håll ut allihopa, lufsandet i snön ger uppenbarligen effekt!

Grattis! (t+) Ordentligt kapning också... med den takten blir det kanske 44:59 till sommaren? 🙂

Tack! Jakten på 44:59 är inledd, bara jag är hel så ska det nog gå att fixa! Jag var inte död, jag hade kunnat fortsätta en bit till och det var inte på tävling. Så det ska nog gå att klämma lite extra redan i dagsläget.

(Det här lär jag väl få äta up

Fick högsta pulsen igår. Bra tecken att träningen ger effekt!

Ska bli mycket intressant att se hur det ser ut om en månad.

Det var några veckor sedan nu, men den 29 december 2010 persade jag på 10 km på löpband: 53:52. 🙂 Jag är så nöjd så det är inte sant.

När jag kör Januariutmaningen måste jag ju förstås slå den tiden...