Quote from Guest on 6 October 2008, 20:45Tidigast i slutet på November så ska jag göra polisens fystester. Jag sprang idag fem kilometer på 6,20 min vilket innebär att jag är en nybörjare och otränad.
Jag skulle vilja ha ett 8-veckors träningsprogram för att kunna klara 2km på under 9,30min. Hi
Tidigast i slutet på November så ska jag göra polisens fystester. Jag sprang idag fem kilometer på 6,20 min vilket innebär att jag är en nybörjare och otränad.
Jag skulle vilja ha ett 8-veckors träningsprogram för att kunna klara 2km på under 9,30min. Hi
Quote from Alvin Stockhaus on 6 October 2008, 20:55Om du sprang så snabbt, springer du snabbare än alla här på forumet!
Om du sprang så snabbt, springer du snabbare än alla här på forumet!
Quote from Elias Engqvist on 6 October 2008, 20:59Kan det varit 6:20/km kanske?
Kan det varit 6:20/km kanske?
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 21:17Hur mycket löpning har du tränat som det ser ut nu, hur du ligger till rent träningsmässigt nu är nog väldigt viktigt att veta för de som kan hjälpa dig med ett 8 veckors program.
Skulle lätt kunna säga att du ska göra si och så men utan mer information
Hur mycket löpning har du tränat som det ser ut nu, hur du ligger till rent träningsmässigt nu är nog väldigt viktigt att veta för de som kan hjälpa dig med ett 8 veckors program.
Skulle lätt kunna säga att du ska göra si och så men utan mer information
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 21:521. 2km max
2. Vila 1-3st dagar
3. Upprepa!Väldigt basic program helt enkelt! (H) Dock med bra träningseffekt. Vilodagarna gör att man är helt återhämtad till nästa race vilket begränsar skaderisken. Dock gäller självklart uppvärmning först, några km jog
1. 2km max
2. Vila 1-3st dagar
3. Upprepa!
Väldigt basic program helt enkelt! (H) Dock med bra träningseffekt. Vilodagarna gör att man är helt återhämtad till nästa race vilket begränsar skaderisken. Dock gäller självklart uppvärmning först, några km jog