Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 22:52Det ska vara återkommande tester som precis det är med pistolen.
Det ska vara återkommande tester som precis det är med pistolen.
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 22:55Och det va precis det killen ville ha svar på, vad ni tycker om tiden på polisens intagningsprov HALLÅ!
Och det va precis det killen ville ha svar på, vad ni tycker om tiden på polisens intagningsprov HALLÅ!
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 23:05Trådkapning förekommer.
Trådkapning förekommer.
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 23:10Visst det finns en viss skaderisk. Men jag vet inte om maxning på 2 km är så slitsamt. Men förhoppningsvis återkommer han efter sin första 2 km runda och berättar hur snabbt han sprang. Jag gissar på 5:00-5:30 i kilometertid. Då är det inte så långt kvar.
Visst det finns en viss skaderisk. Men jag vet inte om maxning på 2 km är så slitsamt. Men förhoppningsvis återkommer han efter sin första 2 km runda och berättar hur snabbt han sprang. Jag gissar på 5:00-5:30 i kilometertid. Då är det inte så långt kvar.
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 23:13Efter helgens varningsskott på Stureplan så är det bättre med skyttesoldater.
Efter helgens varningsskott på Stureplan så är det bättre med skyttesoldater.
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 00:34Jag hade inget att invända mot Markus förslag. därför la jag till lite egna funderingar, och det är ju inte första gången det händer på funbeat, men jag kan be om ursäkt om du vill!
Sorry!
Jag hade inget att invända mot Markus förslag. därför la jag till lite egna funderingar, och det är ju inte första gången det händer på funbeat, men jag kan be om ursäkt om du vill!
Sorry!
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 01:21Jag är polis och har genomfört testerna, många klarar dom på ren vilja.. Du kommer kapa din bästa tid under testerna bara för att du är så peppad av alla andra... Om jag vore dig skulle jag hålla igång löpningen på 3-6 km pass och sen köra lite intervalle
Jag är polis och har genomfört testerna, många klarar dom på ren vilja.. Du kommer kapa din bästa tid under testerna bara för att du är så peppad av alla andra... Om jag vore dig skulle jag hålla igång löpningen på 3-6 km pass och sen köra lite intervalle
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 09:19-> RL 30 år senare vet jag inte ännu men så här snart 27 år senare landade jag senast på 6.58 😉
-> RL 30 år senare vet jag inte ännu men så här snart 27 år senare landade jag senast på 6.58 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 09:32Jag hade nog satsat pass bestående av först 20 min joggning o sedan 4 - 8 intervall på 2 -3 minuter i "tävlingsfart", dvs i det tempo som behövs för att klara testen med lite marginal.
Betydligt skonsammare o mindre skaderisk än maxlopp + bättre effekt
Jag hade nog satsat pass bestående av först 20 min joggning o sedan 4 - 8 intervall på 2 -3 minuter i "tävlingsfart", dvs i det tempo som behövs för att klara testen med lite marginal.
Betydligt skonsammare o mindre skaderisk än maxlopp + bättre effekt
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 10:04Micke S -> Bra jobbat! Men om vi ser till gruppsnittet?
Micke S -> Bra jobbat! Men om vi ser till gruppsnittet?