Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 15:52Micke S > Vad tycker du om ATA? Ingen tid för träning då inte...
Micke S > Vad tycker du om ATA? Ingen tid för träning då inte...
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 17:35Hallå alla!
Naturligtvis sprang jag inte fem kilometer på 6,20 minuter utan på 31 minuter cirka.
6,20 var min kilometertid 🙂I alla fall. Jag har sprungit sporadiskt utan något speciellt mål i runt två månader. Springer mellan fem och sex kilometer pe
Hallå alla!
Naturligtvis sprang jag inte fem kilometer på 6,20 minuter utan på 31 minuter cirka.
6,20 var min kilometertid 🙂
I alla fall. Jag har sprungit sporadiskt utan något speciellt mål i runt två månader. Springer mellan fem och sex kilometer pe
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 19:07..mer än spring då?? någon övrig kommentar om polistesterna? Någon som utfört dem nyligen? Vad tyckte du var värst osvosv..
..mer än spring då?? någon övrig kommentar om polistesterna? Någon som utfört dem nyligen? Vad tyckte du var värst osvosv..
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 20:43Magisk gräns?
http://www.iaaf.org/statistics/records/discType=5/disc=2000/detail.html
Hicham El Guerrouj; han kunde springa ifrån en polis 😉
Magisk gräns?
http://www.iaaf.org/statistics/records/discType=5/disc=2000/detail.html
Hicham El Guerrouj; han kunde springa ifrån en polis 😉
Quote from Elias Engqvist on 7 October 2008, 22:50Då jag såg rubriken först läste jag "Polisens Fyllefester" - undrar varför?
Då jag såg rubriken först läste jag "Polisens Fyllefester" - undrar varför?
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 23:01Jag tror inte det är sant - PRECIS vad jag just skulle skriva Christer!! Varenda gång jag sett den här tråden har jag fått för mig just att det står polisens fyllefester. Nu kunde jag inte hålla mig längre och skulle kommentera detta. Ha ha ha 🙂
Jag tror inte det är sant - PRECIS vad jag just skulle skriva Christer!! Varenda gång jag sett den här tråden har jag fått för mig just att det står polisens fyllefester. Nu kunde jag inte hålla mig längre och skulle kommentera detta. Ha ha ha 🙂
Quote from Jan Lundquist on 8 October 2008, 08:50Samma här, trots att tråden inte längre är purfärsk 😀
Polisens fyllefester!
Samma här, trots att tråden inte längre är purfärsk 😀
Polisens fyllefester!
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 09:21Jag vill oxå festa...
Jag vill oxå festa...
Quote from Elias Engqvist on 8 October 2008, 10:10Måste bli polis först!
Måste bli polis först!
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 13:23Då skall jag säga det till min make att han får vänta i 2 år innan han får festa......
(uppskattas säkert...) 😀
Då skall jag säga det till min make att han får vänta i 2 år innan han får festa......
(uppskattas säkert...) 😀